رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳
  • الأحد ۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Sunday 7 July
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
  • کد خبر : 1821
  • ورزش
  • چاپ خبر : برنامه هفتمین روز بازی های ایران در ریو/وزنه برداران روی تخته می روند
نمایندگان ورزشی 206 کشور جهان روز جمعه در هفتمین روز بازی های المپیک 2016 ریو در 25 رشته با یکدیگر رقابت می کنند و ورزشکاران ایران نیز در این روز در چهار رشته به مصاف رقبای خود می روند.

برنامه هفتمین روز بازی های ایران در ریو/وزنه برداران روی تخته می روند

  به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، سی و یکمین دوره بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو از ۱۵ مرداد ماه با حضور ۱۰ هزار و ۴۴۴ورزشکار از ۲۰۶ کشور جهان و یک گروه از پناهجویان با ترکیب ۱۰ ورزشکار از سودان جنوبی، سوریه، جمهوری کنگو و اتیوپی به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شد. در هفتمین […]

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، سی و یکمین دوره بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو از ۱۵ مرداد ماه با حضور ۱۰ هزار و ۴۴۴ورزشکار از ۲۰۶ کشور جهان و یک گروه از پناهجویان با ترکیب ۱۰ ورزشکار از سودان جنوبی، سوریه، جمهوری کنگو و اتیوپی به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شد.
در هفتمین روز بازی ها، ورزشکاران در ۲۵ رشته تیراندازی، بدمینتون، بسکتبال، والیبال ساحلی، بوکس، دوچرخه سواری، شیرجه، قایقرانی، اسب سواری، شمشیربازی، فوتبال، گلف، واترپلو، هندبال، هاکی، جودو، روئینگ، تیراندازی، شنا، بادبانی، تنیس روی میز، تنیس، بدمینتون، والبیال و وزنه برداری رقابت می کنند.
نمایندگان ایران نیز امروز – پنجشنبه – در رشته های تیراندازی، قایقرانی و دوومیدانی در بخش پرتاپ دیسک، پرتاپ وزنه زنان، پیاده روی مسابقه می دهند.
در وزنه برداری کیانوش رستمی در دسته ۸۵ کیلوگرم گروه (A) بامداد شنبه روی تخته می رود که انتظار می رود در این روز از بازی های نخستین مدال کاروان ایران کسب شود.
همچنین رقابت های وزنه برداری بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو با رقابت های دسته ۴۸ کیلوگرم زنان از یکشنبه ۱۷ مرداد آغاز شد.
برنامه ورزشکاران ایرانی در هفتمین روز بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو به شرح ذیل است.
** جمعه ۲۲مرداد(۱۲اوت)
۱- دومیدانی پرتاپ دیسک( احسان حدادی و محمود صمیمی) مرحله مقدماتی ۱۷:۰۰
– دوومیدانی پرتاپ وزنه (لیلا رجبی) مرحله مقدماتی- ساعت ۱۷:۰۰
– دوومیدانی پیاده روی (حمید زورآوند ) -ساعت ۲۲:۰۰
۲- وزنه برداری دسته ۸۵کیلوگرم (کیانوش رستمی) ساعت ۲:۳۰بامداد شنبه
۳- تیراندازی تفنگ درازکش (پوریا نوروزیان) ساعت ۱۶:۳۰
۴- قایقرانی روئینگ تک نفره (مهسا جاور) ساعت ۱۶:۰۰
همچنین فینال رشته های تیراندازی باکمان، دوومیدانی، بوکس، دوچرخه سواری (جاده)، شمشیربازی، جودو، قایقرانی (روئینگ) تیراندازی، شنا، تنیس و وزنه برداری برگزار می شود

اخبار مرتبط

نظرات