اقتصاد
کد خبر : 21076
سه شنبه - ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

سقف معافیت مالیاتی کارمندان در سال ۹۷ چه‌میزان است؟

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی از تصویب سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ۷لوح ؛ علی اصغر یوسف‌نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ کل کشور در گفت‌وگو با تسنیم،  در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون اظهار داشت: طبق مصوبه امروز کمیسیون شرکت ملی گاز ایران موظف به اختصاص مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان از محل سرجمع صادرات گاز طبیعی در سال ۹۷ به تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان شد.

وی با بیان اینکه این مبلغ برای اجرای خطوط فشارقوی گاز، خطوط تغذیه و تکمیل طرح‌های گازرسانی به شهرها و روستاهای کم‌برخوردار کشور اختصاص می‌یابد، ادامه داد: بر اساس مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق مشترکین روستایی و چاه‌های کشاورزی از پرداخت ۸ درصد مبلغ برق مصرفی که مربوط به شهرها بود، معاف شدند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ کل کشور از تعیین شدن سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی تا ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد و افزود: روز گذشته طبق مصوبه کمیسیون این سقف مالیاتی  ۲ میلیون تومان بود که در جلسه عصر امروز این مبلغ به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت.