رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Tuesday 9 July
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)

عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی عصر روز چهارشنبه ۲۹ دی با حضور در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما و در حاشیه سیزدهمین اجلاس فناوری رسانه از چند طرح بومی صنعت رسانه رونمایی کرد. وی در این بازدید به غرفه های مختلف طرح های بومی صنعت رسانه رفت و در ابتدا با حضور در […]

عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی عصر روز چهارشنبه ۲۹ دی با حضور در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما و در حاشیه سیزدهمین اجلاس فناوری رسانه از چند طرح بومی صنعت رسانه رونمایی کرد.

وی در این بازدید به غرفه های مختلف طرح های بومی صنعت رسانه رفت و در ابتدا با حضور در غرفه رادیونما، چهار رادیونما شامل رادیو جوان، رادیو ایران، رادیو قرآن و رادیو مراکز استانی را به صورت رسمی افتتاح کرد.

رییس صداوسیما همچنین از آنتن DSNG، از هد و سه پایه سبک دوربین های تلویزیونی و همچنین دستگاه mcs (میز تصویر بزرگ) رونمایی کرد.

علی عسکری در این بازدید به سراغ غرفه های مختلفی رفت و در گفتگو با خبرنگاران شبکه های تلویزیونی درباره این پروژه ها عنوان کرد: ما به جوانان و شرکت های دانش بنیان اعتماد کرده و نتیجه آن را هم گرفتیم. هر کدام از این جوانان قله ای علمی برای کشور ما هستند.

رییس رسانه ملی درباره رادیونما تصریح کرد: تصویری شدن رادیوها باعث می شود که مخاطبان تصاویر جذابی از رادیو داشته باشند و حتی این امکان فراهم شده که بتوانند از شبکه های رادیویی هم در کنار شبکه های تلویزیونی بهره ببرند.

وی درباره دلیل تصویری شدن رادیوها عنوان کرد: افزایش ضریب نفوذ رادیو دلیلی بود که باعث شد ما به این سمت پیش برویم چرا که رادیو رسانه ای پرمحتوا با کلمات غنی است و جا دارد که ما کمک کنیم تا ضریب نفوذ رادیو بالا برود.

علی عسکری در پایان گفت: ان شاالله تمام رادیوهای ملی و استانی به رادیونما تبدیل می شوند.

منبع:خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

نظرات