رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
پلیس فتا

پلیس فتا خطاب به کاربران شبکه های اجتماعی هشدارهایی مربوط به قرارهای سیزه به در داد. به گزارش حوزه خبرنگاران جوان؛ پلیس فتا خطاب به کاربران شبکه های اجتماعی، هشدارهایی مربوط به قرارهای سیزه به در داد. بر اساس این گزارش، این هشدارها عبارتند از: ۱- با توجه به وجود افراد غریبه در شبکه‌های اجتماعی، […]

پلیس فتا خطاب به کاربران شبکه های اجتماعی هشدارهایی مربوط به قرارهای سیزه به در داد.

به گزارش حوزه خبرنگاران جوان؛ پلیس فتا خطاب به کاربران شبکه های اجتماعی، هشدارهایی مربوط به قرارهای سیزه به در داد.

بر اساس این گزارش، این هشدارها عبارتند از:

۱- با توجه به وجود افراد غریبه در شبکه‌های اجتماعی، قرار گردش و تفریح در روز سیزده بدر به صورت تلفنی به دوستان و آشنایان اطلاع رسانی شود.

۲- زمانی که کاربر پیام را در گروه یا کانال به اشتراک عمومی می‌گذارد به این معناست که چه زمانی وی با دوستان و آشنایان خود قرار دارد و چه زمانی در منزل نیست و این امر به سارقان این فرصت را می‌دهد که با توجه به زمان و مکان کاربر، بتوانند با کسب آدرس منزل از خود کاربر یا دیگر دوستانش برای سرقت به سراغ منزل خالی کاربر بروند.

۳- برای قرار گشت و گذار در سیزده بدر حتما از تلفن و پیام خصوصی استفاده نمایند و پیغام محل و زمان گشت و گذار خود را در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی به اشتراک عموم نگذارند.

۴- جی پی اس تبدیل به ابزاری برای سوءاستفاده مجرمان سایبری شده است بطوریکه امکان ردگیری موقعیت کاربر را بر اساس موقعیت درج شده در تصاویر به مجرمان می دهد ، بنابراین غیرفعال کردن جی پی اس در مواقع غیرضروری یک راهکار آسان برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده مجرمان سایبری است.

هموطنان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت پلیس فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir  بخش آموزش مراجعه نمایند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک و ثبت در بخش ثبت گزارش مردمی پلیس فتا را در ایام نوروز همیاری نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات