رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
توافق نظامی

ژنرال ژوزف دانفورد از توافق نظامی میان روسیه، ترکیه و آمریکا درباره سوریه خبر داد. به گزارشخبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، واشنگتن، مسکو و آنکارا در زمینه ایجاد کانال تماس جدید در سطح ژنرال های ۳ کشور برای جلوگیری از هر گونه حادثه و تامین امنیت پرواز در جریان عملیات بر فراز […]

ژنرال ژوزف دانفورد از توافق نظامی میان روسیه، ترکیه و آمریکا درباره سوریه خبر داد.

به گزارشخبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، واشنگتن، مسکو و آنکارا در زمینه ایجاد کانال تماس جدید در سطح ژنرال های ۳ کشور برای جلوگیری از هر گونه حادثه و تامین امنیت پرواز در جریان عملیات بر فراز سوریه توافق نظامی کردند.
بر این اساس، ژنرال ژوزف دانفورد — رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا — در تشریح نتایج دیدار سه جانبه اش با والری گراسیمف و خلوصی آکار، همتایان روس و ترکیه ای خود در شهر آنتالیا این توافق نظامی را رسانه ای کرد.
دانفورد تصریح کرد: موضوع این دیدار که در سطح ژنرال های ۳ کشور انجام شد، زمینه سازی برای کاهش تنش و جلوگیری از هر گونه حادثه حین پرواز هواپیماهای روس، آمریکا و ترکیه در آسمان سوریه پرداخت.
وی با تاکید به ضرورت ایجاد تماس گسترده در این زمینه گفت: روسیه و آمریکا در ماه های اخیر توانستند مانع از وقوع حادثه میان هواپیماهایشان در سوریه شوند.

اخبار مرتبط

نظرات