رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
  • کد خبر : 18717
  • ورزش
  • چاپ خبر : افتخاری: اطمینان دارم که نتیجه می گیریم/ بهتر است از لفظ «اخراج» استفاده نکنیم
افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امیدوارم اخراجی صورت نگیرد، ما فقط به کادر فنی فرصت داده ایم. به گزارش ۷لوح به نقل از خبرنگاران جوان  افتخاری پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد فرصت ٢ جلسه اى به منصوریان گفت: اگر منصوریان در این ٢ جلسه نتیجه بگیرد که ماندگار است اما اگر نتیجه نگیرند پس از آن […]

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امیدوارم اخراجی صورت نگیرد، ما فقط به کادر فنی فرصت داده ایم.

به گزارش ۷لوح به نقل از خبرنگاران جوان  افتخاری پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد فرصت ٢ جلسه اى به منصوریان گفت: اگر منصوریان در این ٢ جلسه نتیجه بگیرد که ماندگار است اما اگر نتیجه نگیرند پس از آن هیئت مدیره در یک نشست تصمیم مى گیرند.

لفظ «اخراج» را به کار نبرید

او درباره اینکه اگر نتیجه در ٢ بازى حاصل نشد آیا اخراجى در کار است افزود :امیدوارم اخراجى صورت نگیرد و بحث اخراج را به کار نبریم .ما به منصوریان فرصت مى دهیم و این مساله پیشنهاد خود من هم بود چرا که در هر صورت منصوریان سال گذشته زحمت کشیده و اخلاق هم اجازه نمى دهد ما پشت منصوریان را خالى کنیم .نمى توان تقصیر ها رو گردن او بیاندازیم .از طرفى برخى بازیکنان کلیدى مصدوم بودند .خوشبختانه تعطیلات اجازه هماهنگى بیشتر را مى دهد .خوشبین هستم در ٢ بازى پیش رو نتیجه خوبى بگیریم

در استقلال خط و نشان نمی کشیم

او در واکنش به صحبت‌های زمانی مبنی بر کنار گذاشتن منصوریان در صورت پیروز نشدن در ٢ بازی پیش رو و حضور مربی خارجی افزود :سخنگو و مدیر عامل باشگاه من هستم و اینجا باید نداریم .ما به هم کمک می‌کنیم تا تیم نتیجه بگیرد و خط و نشان هم براى هم نمی‌کشیم چرا اسم زمانی را بیاوریم؟ زمانی یا هر کس دیگری که می‌خواهد باشد.من باید بگویم منصوریان زحمات زیادی در فصل گذشته کشید و فراموش نمی‌کنیم در لیگ نایب قهرمان شدیم، در دربی به برد رسیدیم و در جام باشگاه‌های آسیا نیز نتایج خوبی کسب کردیم بنابراین اگر بخواهیم با ٢ باخت مربی را عوض کنیم که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

او افزود :بالاخره فوتبال است و برد و باخت دارد؛ هواداران هم باید صبور باشند و فرصت دهند تا آنها کار کنند.

 بازیکنانمان برگردند، تیم نتیجه می گیرد

افتخارى بیان کرد: مقابل استقلال خوزستان ٢ گل ما را نگرفتند، از همان جا تیم ما آسیب دید و روحیه‌اش را از دست داد اما در حال حاضر این تعطیلات موجب شده تیم ما بتواند به روزهای اوج و خوب خود بازگردد و بازیکنان مصدوم به تیم برگشتند و با این حال اطمینان دارم نتیجه می‌گیریم.

او عنوان کردند کرد: متاسفانه بازیکنان کلیدی ما مثل امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و پادووانی مصدوم شدند که بازگشت آنها موثر خواهد بود .ما اصلا نگرانی نداریم و اعتقاد به نتیجه گرفتن تیم دارم و بهتر است این حرف را هم نزنیم اگر تیم ببازد، مربی اخراج می‌شود.بگوییم تیم می‌برد، منصوریان می‌ماند، کارش را ادامه می‌دهد و نتیجه هم می‌گیرد؛ اگر یک درصد نگرفت بیاییم راجع به این مسائل صحبت کنیم و تصمیم بگیریم.

مدیرعامل استقلال درباره غیبت قریب در جلسات هیات مدیره، عنوان کرد: من در جلسه با آقای وزیر ورزش این موضوع را به ایشان اطلاع دادم. آقای وزیر ابلاغ اعضا را امضا کردند و من این ابلاغ را امروز به اعضا تقدیم کردم. ابلاغ آقای قریب امضا شده اما طبق اساسنامه باشگاه چون ایشان ۴ جلسه حضور نداشتند، آقای وزیر باید تصمیم بگیرند. من نمی دانم چرا ایشان حضور ندارند و بارها گفتم از خود ایشان این موضوع سوال شود. با توجه به غیبت در این جلسه ایشان از هیات مدیره خارج می شوند و وزیر ورزش باید در این مورد تصمیم گیری کند.

او تصریح کرد: مگر می شود آقای قریب بدون حضور در جلسه هیات مدیره درباره نظری جویباری نظری داده باشند؟ عزل و نصب با مدیرعامل باشگاه است و من به دلیل تلاش های آقای توفیقی در باشگاه و حضور ایشان در تمامی جلسات، او را برای معاون ورزشی انتخاب کردم. ایشان هم برای باشگاه وقت گذاشتند و از ایشان تشکر می کنم.

با منصوریان درگیر نشدم

مدیرعامل استقلال در واکنش به شایعه درگیری با منصوریان، گفت: روحیه من با این صحبت ها سازگار نیست و این موضوع واقعیت ندارد. هیات مدیره من را مامور کردند با آقای منصوریان صحبت کنم و من هم قبل از جلسه با ایشان صحبت کردم. ما باید بعد از این خودمان سرمربی تیم را مدیریت کنیم و بعضی موارد را به ایشان گوشزد کردم. نکات خوبی را به ایشان گفتم که ایشان آن را پذیرفتند. قرار شد ایشان با ما بیشتر هماهنگ باشند و تصمیمات خود را به ما منتقل کنند. قصد ما کمک کردن به ایشان است. زحمات منصوریان را هیچگاه فراموش نمی کنیم. ایشان همواره در کنار تیم حضور داشتند. البته اشتباهاتی هم داشتند که در کوران مسابقات متوجه آن می شوند و این موضوع تکرار نمی شود.

یک تیم آماده جانشین منصوریان می شود

افتخاری درباره مذاکره با دیگر مربیان و تقویت کادرفنی، گفت: ما نیم نگاهی به این موضوع داریم که اگر یک روزی آقای منصوریان حضور نداشت، یک تیم آماده جانشین ایشان شود. روی این موضوع بحث شد و مقرر شد من در این باره تحقیقات خودم را انجام دهم. البته این موضوع به این معنی نیست که آقای منصوریان تغییر می کنند. هیچ مربی به ما معرفی نشده و ما با هیچ گزینه ای صحبت نکردیم زیرا این موضوع لازم نیست. در فرصت های آینده باید تحقیقات خود را انجام دهیم و افرادی را تحت نظر داشته باشیم تا اگر لازم شد، از آنها استفاده کنیم.

او ادامه داد:در خطر بودن آقای منصوریان به عملکرد ایشان بستگی دارد. اگر ایشان نتیجه نگیرد، خود او هم در این شرایط به کار ادامه نمی دهد. درباره جریمه نیز بحث کردیم و من بعد در صورت نتیجه نگرفتن، جریمه خواهند شد.

مگر می شود کسی پورحیدری را نشناسد؟

افتخاری در پاسخ به این سوال که کدام مدیر استقلال گفته پورحیدری را نمی شناسد، بیان کرد: کسی جرات ندارد بگوید ما پورحیدری را نمی شناسیم. مگر می شود کسی ایشان را نشناسد؟ مرحوم پورحیدری طلب دارند و ما در آینده نزدیک و زمانیکه پرداختی بازیکنان را پرداخت می کنیم، به ایشان نیز پرداختی خواهیم داشت.

اتحاد به هواداران استقلال باز می گردد

مدیرعامل استقلال درباره دو دستگی در میان هواداران، گفت:اتحاد و وحدتی که میان هواداران است با نتیجه گرفتن باز می گردد. بعد از این دو بازی خواهید دید که یک پارچگی دوباره در استقلال شکل می گیرد. به هواداران حق می دهم اما نگاه ما باید حرفه ای باشد. بارسلونا شکست می خورد اما هواداران از این تیم حمایت می کنند و برای آنها سرود می خوانند. این فرهنگ در فوتبال دنیا وجود دارد و باید در فوتبال ما نیز شکل بگیرد. اگر منصوریان عوض شود، کار درست می شود؟ ما هر مربی را بیاوریم چند ماه برای شناخت فرصت می خواهد. طبیعی است با تغییرات، به خواسته های خود دست پیدا نمی کنیم. به منصوریان فرصت می دهیم تا اشتباهات خود را جبران کند.

شوک روانی به استقلال وارد شد

او در پایان تصریح کرد: ما امسال تیم بسیار خوب و حرفه ای بستیم. یک شوک روانی در بازی افتتاحیه لیگ با محرومیت به ما وارد شد. در بازی دوم نیز شوک دوم را دریافت کردیم و بعد از ان روحیه ما از بین رفت. بعد از دو برد در بازی های پیش رو، مانند فصل گذشته عمل خواهیم کرد. ما بازیکنان بزرگی داریم اما این بدشانسی ها و مصدومیت ها و عدم شناخت کادرفنی مشکل ساز شده است. فصل قبل این مشکل وجود داشت اما نتیجه گرفتیم اما امسال هم خوش بین هستم و امیدوارم نتیجه بگیریم.

اخبار مرتبط

نظرات