رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
سرلشگر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در دیدارهایی که با رییس جمهور وفرماندهان عالیرتبه ارتش ترکیه داشتیم، درخصوص امنیت مرزهای مشترک ومقابله با تروریست ها گفتگو کردیم. به گزارش ۷لوح ؛ به نقل از صداوسیما؛ سردار سرلشکر باقری در پایان سفر سه روزه خود به ترکیه در پاسخ به سوالات خبرنگار صدا و سیما افزود: […]

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در دیدارهایی که با رییس جمهور وفرماندهان عالیرتبه ارتش ترکیه داشتیم، درخصوص امنیت مرزهای مشترک ومقابله با تروریست ها گفتگو کردیم.

به گزارش ۷لوح ؛ به نقل از صداوسیما؛ سردار سرلشکر باقری در پایان سفر سه روزه خود به ترکیه در پاسخ به سوالات خبرنگار صدا و سیما افزود: در دیدارهایی که با رییس جمهور و فرماندهان عالیرتبه ارتش ترکیه داشتیم، درخصوص امنیت مرزهای مشترک و مقابله با تروریست ها و تحولات سوریه و عراق با یکدیگر گفتگو کردیم.

سرلشکر باقری گفت: در دیدار با فرماندهان نظامی ترکیه در خصوص تاثیرات منفی حضور ابر قدرت ها در منطقه و وابستگی گروه های تروریستی از جمله داعش به استکبارجهانی اتفاق نظر داشتیم.

وی افزود: برای من جالب بود که این دیدگاه را مقامات ترک هم داشتند و معتقد بودند که چنانچه همکاری و هماهنگی نزدیک تری میان مسئولان نظامی و امنیتی دو کشور برقرار شود بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات