رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،باراک اوباما دوشنبه شب ضمن شکستن سکوتش پس از خروج از کاخ سفید گفت که از برپایی تظاهرات در دفاع از آزادی حمایت و نژاد پرستی بر اساس عقیده و دین را محکوم می کند. کیوین لویس، سخنگوی اوباما با اشاره به حمایت رئیس جمهور سابق آمریکا از تظاهرات علیه […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،باراک اوباما دوشنبه شب ضمن شکستن سکوتش پس از خروج از کاخ سفید گفت که از برپایی تظاهرات در دفاع از آزادی حمایت و نژاد پرستی بر اساس عقیده و دین را محکوم می کند.

کیوین لویس، سخنگوی اوباما با اشاره به حمایت رئیس جمهور سابق آمریکا از تظاهرات علیه سیاست های ترامپ اظهار داشت: شهروندان آمریکایی از حق قانونی خود برای تجمع و راهپیمایی و رساندن صدایشان به مسئولان استفاده می کنند.
دونالد ترامپ روز دوشنبه در واکنش به تظاهرات گسترده در آمریکا گفته است که تنها ۱۰۹ نفر در مرزها بازداشت شده و مشکلات ایجاد شده در فرودگاه‌ها تقصیر تظاهرات کنندگان بوده است.
ترامپ در دفاع از تصمیم جدید خود در صفحه توئیتر نوشت: از میان ۳۲۵ هزار نفر تنها ۱۰۹ نفر بازداشت و برای بازجویی نگه داشته شده‌اند و مشکلات موجود در فرودگاه‌ها تقصیر هواپیماهای دلتا و تظاهرات کنندگان بوده است.
وی در ادامه نوشته است: این اقدام بخش مهمی از کمپین من بوده است: مطالعه جهان
«جان کلی» وزیر امنیت داخلی دولت ترامپ نیز در این باره گفته است: مشکلات کمی به وجود آمده و آمریکا را دوباره امن می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات