رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۸
  • کد خبر : 1627
  • ورزش
  • چاپ خبر : اولین بازی نماینده ایران نیما عالمیان مقابل بازیکن آمریکائی کاناک جهای

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، کاناک جهای ۱۶ ساله در حال حاضر  با ۱۵۳۸ امتیاز رتبه ۲۷۵ دنیا مقابل نیما عالمیان با رنکینگ ۱۱۱ و امتیاز ۲۰۵۸ قرار گرفت . این بازی در گیم اول در یک رقابت یکطرفه به نفع بازیکن توانای ایران نیما عالمیان با نتیجه۳-۱۱ رقم خورد ، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، کاناک جهای ۱۶ ساله در حال حاضر  با ۱۵۳۸ امتیاز رتبه ۲۷۵ دنیا مقابل نیما عالمیان با رنکینگ ۱۱۱ و امتیاز ۲۰۵۸ قرار گرفت .

این بازی در گیم اول در یک رقابت یکطرفه به نفع بازیکن توانای ایران نیما عالمیان با نتیجه۳-۱۱ رقم خورد ، در گیم دوم بعد از کوچ مربیان ، کاناک آمریکائی از نیروی جوانی بهره برد و با نتیجه ۱۱-۷ برنده بازی بود.

گیم سوم بعد از کوچ مربیان شروع شد نیما آموخته بود که میدان المپیک میدان تمام عیار رقابت است در این گیم نیما با نتیجه ۷-۱۱انتقام گیم دوم را گرفت و برنده میدان شد.

گیم چهارم در یک رقابت نزدیک کاناک جهای تمام توان خود را به کار برد ولی این نیما عالمیان بود که با نتیجه ۹-۱۱برنده میدان بود .

در گیم پنجم حساسیت بازی برای بازیکن آمریکائی  بالا رفته بود نتیجه بازی ۳ بر۱ به نفع ایران بود ، بازی با افت خیز خوبی شروع شد بعد از نتیجه ۶ بر۳ به نفع نیما مربی آمریکا تایم گرفت این تایم کارگر بود و بازیکن آمریکائی از لحاض پوئن به نیما عالمیان نزدیک شد ، در پوئن ۸ بر ۷ به نفع نیما ، نوبت تایم مربی خوب ایران شد .در ادامه  بازی با نتیجه ۱۰ بر ۱۰ دنبال شد و این قهرمان ایرانی بود که قدرت بازی خود را با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به حریف امریکائی نشان داد و آماده رقابت در مرحله بعد بازی های المپیک شد.بازی با نتیجه ۱-۴ به نفع ایران پایان یافت. در این رقابتها جمیل لطف الله نسبی به همراه مهرداد قارداشی ریاست فدراسیون سیما لیموچی و فاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان تیم ایران را همراهی می کنند .

اخبار مرتبط

نظرات