رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶
  • کد خبر : 2591
  • ورزش
  • چاپ خبر : ایران با شکست عراق صدرنشین شد
ملى پوشان بسكتبال كشورمان به ديدار عراق رفتند و با شكست عراقى ها صدرنشين گروه خود شدند.

ایران با شکست عراق صدرنشین شد

ملى پوشان بسکتبال کشورمان در دومین دیدار از سرى رقابت هاى فیبا چلنج به مصاف عراق رفتند و موفق شدند ۹۴ بر ۵۱ حریف خود را شکست دهند. ترکیب اولیه تیم ایران: حدادى،ساهاکیان،کاظمى،یخچالى،مشایخى کوارتر اول: کوارتر اول با پرتاب دو امتیازى حدادى آغاز  شد،بسکتبالیست هاى ایران در ۵ دقیقه اول بازى، تیم عراق را تحت فشار قرار دادند اما […]

ملى پوشان بسکتبال کشورمان در دومین دیدار از سرى رقابت هاى فیبا چلنج به مصاف عراق رفتند و موفق شدند ۹۴ بر ۵۱ حریف خود را شکست دهند.
ایران با شکست عراق صدرنشین شد
ترکیب اولیه تیم ایران:
حدادى،ساهاکیان،کاظمى،یخچالى،مشایخى
کوارتر اول:
کوارتر اول با پرتاب دو امتیازى حدادى آغاز  شد،بسکتبالیست هاى ایران در ۵ دقیقه اول بازى، تیم عراق را تحت فشار قرار دادند اما پس از آن عراقى ها نبض بازى را در دست گرفتند و سعى در کم کردن اختلاف امتیاز داشتند ولى در نهایت تیم ایران ۲۳ بر۱۰ عراق را در هم کوبید.
کوارتر دوم:
در شروع کواتر دوم ملى پوشان ایران خوب ظاهر شدند و توانستند توپ هاى زیادى را به گل تبدیل کنند اما تلاش هاى بی وقفه عراقى ها هم بى ثمر نبود و در نهایت ۲۶ بر ۱۳ مغلوب ایران شدند.
و نیمه نخست بازى ۴۹ بر ۲۳ به سود آسمان خراش هاى ایران به پایان رسید.
کوارتر سوم:
در این کواتر عراقى ها بازى را آشفته آغاز کردند و این سبب برافروختگى سرمربى شد و در نهایت بسکتبالیست هاى ایران ۲۵ بر ۱۲ حریف عربى خود را در هم کوبیدند.
کوارتر چهارم:
بائرمن که دیگر به پیروزى خود در این رقابت اطمینان داشت از بازیکنان نیمکت نشین استفاده کرد و تیم عراق علی رغم اینکه اختلاف امتیاز زیادى با ایران داشت اما روحیه خود را نباخت و همچنان تلاش براى جمع آورى امتیاز مى کرد ولى در پایان ایران موفق شد بر عراق غلبه کند.
ایران با شکست عراق صدرنشین شد
در نهایت ایران موفق شد با نتیجه ۹۴ بر ۵۱ عراق را شکست دهد و صدر نشین گروه خود شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات