رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
  • کد خبر : 6335
  • ورزش
  • چاپ خبر : ایران در اوزان نخست کار ما را سخت کرد/ باخت یزدانی سورپرایز بود
کشتی آزاد

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد آمریکا معتقد است دیدار فینال جام جهانی، بهترین و حساس‌ترین مصاف این دوره از مسابقات بود که به قهرمانی تیم ایران انجامید. به گزارش خبرنگار مهر، «بیل زادیک» پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ کرمانشاه گفت: از ابتدا می دانستیم که کار سختی داریم، از […]

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد آمریکا معتقد است دیدار فینال جام جهانی، بهترین و حساس‌ترین مصاف این دوره از مسابقات بود که به قهرمانی تیم ایران انجامید.

به گزارش خبرنگار مهر، «بیل زادیک» پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ کرمانشاه گفت: از ابتدا می دانستیم که کار سختی داریم، از یک سو در گروه مرگ قرار داشتیم که بهترین تیم های جهان در گروه ما بودند و از سوی دیگر در فینال به تیم ایران خوردیم که طبیعتا مصاف با این تیم بسیار سخت و نفس گیر بود.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی خاصی برای دیدار فینال داشتیم اما تیم ایران در همان اوزان نخست توانست کار ما را بسیار سخت کند و پیروزی های متوالی به نوعی ما را در ادامه راه بسیار نگران کرد. البته ما در اوزان بعدی توانستیم جبران کنیم اما این مصاف نزدیک در نهایت در نبرد نفرات سنگین وزن به سود ایران تمام شد.

سرمربی تیم کشتی آزاد آمریکا شکست حسن یزدانی را از جمله اتفاقات غیر قابل پیش بینی فینال دانست و گفت: کشتی رشته ای است که همیشه باید منتظر سورپرایز در آن باشیم. ضربه فنی شدن حسن یزدانی هم از جمله اتفاقاتی بود که هیچکس فکرش را نمی کرد. شاید زیبایی های کشتی همین اتفاقات است که گاهی با شادی و گاهی با ناراحتی همراه می شود.

زادیک به حضور تیم آمریکا در گروه مرگ اشاره کرد و گفت: همگروهی با تیم های آذربایجان، گرجستان و روسیه یک چالش بزرگ برای ما بود که خوشبختانه توانستیم با پیروزی بر این تیمها به فینال برسیم. در فینال هم باید در برابر ایران قرار می گرفتیم که در خانه خودش کشتی می گرفت و با حمایت تماشاگران حاضر در سالن به میدان آمد. به هر حال خوشحالم که فینال جام جهانی با نمایش بزرگی همراه شد و کشتی های حساس و جذابی را شاهد بودیم.

اخبار مرتبط

نظرات