رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
  • کد خبر : 3159
  • ورزش
  • چاپ خبر : ایران ۳ – چین یک / بلندقامتان والیبال روی سکو نخست AVC کاپ
تیم ملی والیبال
تیم ملی ب والیبال ایران با پیروزی مقابل چین در دیدار فینال مسابقات کنفدراسیون مردان آسیا به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

ایران ۳ – چین یک / بلندقامتان والیبال روی سکو نخست AVC کاپ

پرونده رقابت‌های والیبال قهرمانی کنفدراسیون مردان آسیا با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران بسته شد. تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار فینال پنجمین دوره این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی چین رفت و با شکست این تیم موفق شد برای سومین بار در تاریخ این رقابت‌ها مدال طلای AVC کاپ مردان را از آن […]

پرونده رقابت‌های والیبال قهرمانی کنفدراسیون مردان آسیا با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران بسته شد. تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار فینال پنجمین دوره این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی چین رفت و با شکست این تیم موفق شد برای سومین بار در تاریخ این رقابت‌ها مدال طلای AVC کاپ مردان را از آن خود کند.
شاگردان ناصر شهنازی در این دیدار با حساب ۳ بر  یک موفق شدند چین را از پیش رو برداشته و روی سکوی نخست این رقابت‌ها بایستند. پیش از دیدار فینال این مسابقات دو تیم ملی ژاپن و چین تایپه برای کسب مقام سومی در چارچوب دیدار رده بندی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ژاپن موفق شد با نتیجه ۳ بر یک مقابل تیم ملی چین تایپه به پیروزی رسیده و عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کند.
به این ترتیب پنجمین دوره رقابت‌ها والیبال کنفدراسیون مردان آسیا که از یکم مهر ماه با حضور ۸ تیم و به میزبانی کشور تایلند آغاز شده بود، با مشخص شدن چهره تیم‌های برتر به کار خود پایان داد. در پایان این مسابقات تیم‌های ایران، چین و ژاپن به ترتیب به عناوین اول تا سوم این مسابقات رسیدند و ‌تیم‌های چین تایپه، قزاقستان، استرالیا، تایلند و کره جنوبی به ترتیب در رده‌های پنجم تا هشتم ایستادند.
تیم ملی ب والیبال ایران با هدایت ناصر شهنازی در پنجمین دوره این رقابت ها حاضر شده بود و موفق شد با ایستادن روی سکوی نخست این رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات