رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
  • کد خبر : 8436
  • ورزش
  • چاپ خبر : بانک سرمایه ۳ – پیکان ۲
بانک سرمایه
مرحله نهایی لیگ برتر والیبال

بانک سرمایه ۳ – پیکان ۲

تیم والیبال بانک سرمایه با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل پیکان در نخستین نبرد مرحله نهایی به برتری رسید. به گزارش خبرنگاران جوان، خانه والیبال تهران روز گذشته و از ساعت ۱۷ عصر میزبان نخستین نبرد تیم‌های راه یافته به فینال مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران بود. فینالی که بر اساس برنامه سازمان لیگ […]

تیم والیبال بانک سرمایه با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل پیکان در نخستین نبرد مرحله نهایی به برتری رسید.

به گزارش خبرنگاران جوان، خانه والیبال تهران روز گذشته و از ساعت ۱۷ عصر میزبان نخستین نبرد تیم‌های راه یافته به فینال مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران بود. فینالی که بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون، تعیین شده بود که به صورت دو از سه برگزار شود و تیمی که در مجموع سه دیدار دو تیم فینالیست، بتواند به دو پیروزی دست پیدا کند، عنوان قهرمان را از آن خود کند.
تیم والیبال بانک سرمایه در بازی نخست موفق شد ۳ بر ۲ مقابل پیکان به برتری رسیده و یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شود.
دوتیم بانک سرمایه و پیکان تهران را از همان شروع رقابت‌های لیگ برتر، می‌شد مدعیان اصلی قهرمانی نامید و درنهایت همین اتفاق هم افتاد و دو رقیب مدعی و پایتخت‌نشین با کسب عناوین اول و دوم مرحله گروهی راهی مرحله حذفی شدند.
در این مراحل هم بانک سرمایه به ترتیب از سد شهرداری تبریز در مرحله پلی‌آف و سایپا در مرحله نیمه‌نهایی عبور کرد و در طرف دیگر پیکان با عبور از سد خاتم اردکان و شهرداری ارومیه پا به دیدار نهایی نهاد. این دو تیم از دیروز کارشان در مرحله نهایی را آغاز کردند.
 راند اول نبرد دو تیم در حالی پیگیری شد که شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان مقابل بانک سرمایه تن به شکست دادند. در ست‌های اول و دوم این دیدار نفس‌گیر که در سالنی مملو از تماشاگر برگزار می‌شد، این شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان بودند که موفق شدند با عملکردی کم‌اشتباه‌تر نسبت به حریف پرستاره خود به برتری برسند. پیکانی‌ها در ست نخست ۲۵ بر ۲۱ حریف خود را شکست دادند.
 در ست دوم نیز یاران سعید معروف توانستند از همان ابتدا برتری خود را به بانک سرمایه دیکته کنند و با نتیجه‌ای مشابه ست اول برنده شوند. در این ست «امیر غفور» ملی‌پوش پشت‌خط‌زن تیم پیکان تهران به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا از ادامه بازی بازماند و به صلاحدید پزشک تیم با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد. حالا پیمان اکبری کار سختی داشت و باید بازیکن دیگری را در حساس‌ترین پست خود به کار می‌گرفت.
ست سوم اما همه چیز به سود بانک سرمایه پیش رفت. با وجود اینکه پیکانی‌ها در دقایقی از بازی موفق به جبران اختلاف امتیاز بوجود آمده شده بودند، اما در نهایت ۲۵ بر ۲۲ بازنده این ست شدند تا بازی به ست چهارم کشیده شود.
 در ست چهارم هم باز ستاره‌های بانک سرمایه بهتر عمل کردند و با پیروزی ۲۵ بر ۲۰ موجب شدند نتیجه بازی در ست پنجم تعیین شود. در ست پنجم هر دو تیم نمایش پایاپایی داشتند اما در نهایت شاگردان مصطفی کارخانه به پیروزی رسیدند. دومین دیدار این دو تیم روز یکشنبه (۲۲ اسفند) در خانه والیبال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات