رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
  • کد خبر : 16136
  • حقوق و قضا
  • چاپ خبر : با درخواست شهردار، قوه قضائیه به موضوع واگذاری املاک ورود پیدا کرد/ بسیج ۵۰ کارشناس برای بررسی وضعیت املاک
ناصر امانی

معاون شهردار تهران گفت: هیئتی ۵۰ نفره در قوه قضائیه موضوع واگذاری املاک شهرداری را مورد بررسی قرار داده و در این رابطه بررسی‌ها در حال انجام است. به گزارش ۷لوح به نقل از میزان، ناصر امانی در سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران یک برنامه تلویزیونی را برای شهروندان […]

معاون شهردار تهران گفت: هیئتی ۵۰ نفره در قوه قضائیه موضوع واگذاری املاک شهرداری را مورد بررسی قرار داده و در این رابطه بررسی‌ها در حال انجام است.

به گزارش ۷لوح به نقل از میزان، ناصر امانی در سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران یک برنامه تلویزیونی را برای شهروندان در نظر گرفته تا اقدامات صورت گرفته در شهرداری تهران به اطلاع مردم رسانده شود.
وی افزود: بار‌ها اعلام شده بود که اطلاع رسانی شهرداری تعطیل است و ما با این کار در تلاش بودیم تا به مردم اطلاع رسانی کنیم.
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره اقدامات صورت گرفته در زمینی در مجاوت بیمارستان پارسیان تهران تصریح کرد: قرار است زمینی که در مجاورت این بیمارستان است به فضای سبز تبدیل شده و به دنبال راه اندازی بازار میوه و تره بار در این مکان نیستیم.
امانی در خصوص ارائه گزارش از سوی شهردار تهران در رابطه با موضوع واگذاری املاک خاطرنشان کرد: در رابطه با املاک گزارش ارائه شده و با درخواست شهردار تهران قوه قضائیه به موضوع ورود پیدا کرده است.
وی تاکید کرد: هیئتی ۵۰ نفره در قوه قضائیه به دنبال بررسی دقیق واگذاری املاک هستند و امیدوار هستیم نتیجه آن در آینده نزدیک اعلام شود.

اخبار مرتبط

نظرات