رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
  • کد خبر : 1980
  • ورزش
  • چاپ خبر : براری با ششمی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه‌برداری به کارش پایان داد.
محمدرضا براری در پایان رقابت‌های دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو به عنوانی بهتر از ششمی نرسید.

براری با ششمی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه‌برداری به کارش پایان داد.

در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و از ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز (سه‌شنبه) مسابقات دسته ۱۰۵ کیلوگرم آغاز شد که محمدرضا براری، نماینده کشورمان با ۸ وزنه‌بردار به رقابت پرداخت که در پایان حرکات دوضرب و مجموع به عنوان بهتر از ششمی نرسید. * حرکت یک‌ضرب: براری در حرکت اول یک‌ضرب وزنه ۱۸۰ […]

در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و از ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز (سه‌شنبه) مسابقات دسته ۱۰۵ کیلوگرم آغاز شد که محمدرضا براری، نماینده کشورمان با ۸ وزنه‌بردار به رقابت پرداخت که در پایان حرکات دوضرب و مجموع به عنوان بهتر از ششمی نرسید.

* حرکت یک‌ضرب:

براری در حرکت اول یک‌ضرب وزنه ۱۸۰ کیلوگرمی را انتخاب کرد که موفق به مهار آن شد، اما در حرکت دوم موفق به مهار وزنه ۱۸۵ کیلوگرمی نشد. وی برای حرکت سوم وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی را انتخاب کرد تا فاصله خود را با حریفان کم‌تر کند که موفق به مهار این وزنه شد تا با وزنه ۱۸۶ کیلوگرم با قرار گرفتن در جایگاه ششم به کار خود در حرکت یک ضرب پایان دهد.

ایوان ایفریموف از ازبکستان با ثبت وزنه ۱۹۴ کیلوگرمی (به دلیل وزن کم‌تر) در یک‌ضرب در جایگاه اول ایستاد.  روسلان نورالدینوف از ازبکستان با مهار وزنه ۱۹۴ کیلوگرمی دوم شد و آلکساندر زایچیکوف از قزاقستان نیز با ۱۹۳ کیلوگرم سوم شد.

* حرکت دوضرب:

براری برای نخستین حرکت دوضرب خود وزنه ۲۲۰ کیلوگرمی را درخواست کرد، که این وزنه را به راحتی بالای سر برد تا به ادامه کار امیداوار شود. وی در حرکت دوم در حالی‌که وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی را انتخاب کرده بود در کمال تعجب روی تخته حاضر نشد. وی برای حرکت سوم وزنه ۲۳۱ کیلوگرمی را انتخاب کرد که حتی موفق به بالا بردن این وزنه هم نشد تا با مجموع ۴۰۶ کیلوگرم (۱۸۶ کیلوگرم یک ضرب و ۲۲۰ کیلوگرم دوضرب) ششم شود.

روسلان نورالدینوف از ازبکستان با ثبت مجموع ۴۳۱ کیلوگرم در جایگاه اول ایستاد. سیمون مارتیروسیان از ارمنستان با ۴۱۷ کیلوگرم دوم شد و آلکساندر زایچیکوف از قزاقستان نیز با ۴۱۶ کیلوگرم سوم شد.

رکورد قبلی المپیک در دوضرب با ۲۳۶ کیلوگرم در اختیار آندری آرامانئو از بلاروس بود.

 روزهای گذشته کیانوش رستمی مدال طلای رقابت‌های دسته ۸۵ کیلوگرم و سهراب مرادی طلای ۹۴ کیلوگرم را برای ایران به ارمغان آورده بودند.

ساعت ۲:۳۰ بامداد فردا هم بهداد سلیمی در فوق سنگین به مصاف حریفان خواهد رفت.

منبع : خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

نظرات