رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
  • کد خبر : 12977
  • ورزش
  • چاپ خبر : برانکو اول شد، منصوریان دوم/ قلعه‌نویی به رده سوم سقوط کرد
فوتبال
اعلام رده بندی برترین مربیان باشگاهی ایران و جهان؛

برانکو اول شد، منصوریان دوم/ قلعه‌نویی به رده سوم سقوط کرد

جدیدترین رنکینگ مربیان باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد. به گزارش ۷لوح به نقل از خبرنگاران جوان، در جدیدترین رنکینگ مربیان فوتبال جهان، زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید با ۱۶۸۳۰ امتیاز در رده نخست قرار گرفت. لوییز انریکه سرمربی بارسلونا با ۱۳۹۲۸۸ امتیاز در رده دوم جای دارد و دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو […]

جدیدترین رنکینگ مربیان باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد.

به گزارش ۷لوح به نقل از خبرنگاران جوان، در جدیدترین رنکینگ مربیان فوتبال جهان، زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید با ۱۶۸۳۰ امتیاز در رده نخست قرار گرفت. لوییز انریکه سرمربی بارسلونا با ۱۳۹۲۸۸ امتیاز در رده دوم جای دارد و دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید با ۱۳۷۲۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

همچنین در این رده بندی، برانکو ایوانکویچ سرمربی کروات تیم پرسپولیس پاداش قهرمانی مقتدرانه با پرسپولیس را گرفت و با پشت سر گذاشتن امیر قلعه نویی در صدر جدول مربیان باشگاهی فوتبال ایران قرار گرفته است.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال نیز با صعودی یک پله ای به رده دوم مربیان فوتبال ایران صعود کرده است، نکته جالب این رده بندی سقوط امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی است و به نظر می رسد او بیش از هر چیز تاوان عدم حضور تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را می دهد.

رتبه و امتیاز مربیان باشگاهی فوتبال ایران در رنکینگ جهانی به شرح زیر است:

۲۲۴- برانکو ایوانکوویچ    ۲۵۹۱ امتیاز

۲۲۸-علیرضا منصوریان   ۲۵۶۳ امتیاز

۲۴۵-امیر قلعه نویی     ۲۴۰۲ امتیاز

اخبار مرتبط

نظرات