رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
  • کد خبر : 17360
  • ورزش
  • چاپ خبر : برانکو: در بهترین حالت به استقبال لیگ هفدهم می رویم
برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آغاز لیگ جدید با قهرمانی، بهترین حالت برای تیم پرسپولیس است و این پیروزی برای ما خیلی مهم بود. به گزارش ۷لوح به نقل ازخبرنگاران جوان, برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از سوپر جام بیان کرد: آغاز لیگ جدید با قهرمانی بهترین حالت برای تیم پرسپولیس است و این پیروزی برای ما خیلی مهم بود.به […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آغاز لیگ جدید با قهرمانی، بهترین حالت برای تیم پرسپولیس است و این پیروزی برای ما خیلی مهم بود.

به گزارش ۷لوح به نقل ازخبرنگاران جوان, برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از سوپر جام بیان کرد: آغاز لیگ جدید با قهرمانی بهترین حالت برای تیم پرسپولیس است و این پیروزی برای ما خیلی مهم بود.به بازیکنانم به خاطر نمایش زیبایی که در زمین داشتند تبریک می گویم.از عملکرد آنها راضی هستم چرا که در ۴ هفته پس از شروع تمرینات بهترین نتیجه را کسب کردند.

وی ادامه داد: فینال را برای پیروزی بازی می کنند و این نخستین قهرمانی در سال جدید است و امیدوارم آخری نباشد.ما به بهترین نحوه توانستیم در ابتدای فصل هواداران را راضی نگه داریم.از هواداران،بازیکنان و کادر فنی، مدیریت باشگاه تشکر می کنم و انتطار دارم با همین روند قهرمانی و پیروزی کار را ادامه بدهیم.در انتظار این قهرمانی در سوپر جام بودیم.

برانکو افزود: از مشکلات بازیکنان و کادر فنی تیم نفت مطلع بودیم البته با حضور کادر فنی جدید و درخشان مطمئن هستم در مدت کوتاه می تواند به حریف خطرناکی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: در گذشته هم اعلام کردیم هذفمان بیشترین برد و قهرمانی است.با تمام توان در سه جام پیش رو تلاش می کنیم و طبیعی است که تا یک ماه دیگر بهتر از این باشیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: همت جزو بازیکنان پرسپولیس است و مدارکش را از کانادا گرفته ودر کنار بازیکنان جوان تیم تمرین خواهد کرد تا ببینیم در یک سال آینده در چه سطحی قرار می گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات