رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
  • کد خبر : 18571
  • ورزش
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان + تصاویر
مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان

مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان عصر امروز (پنجشنبه) در شرم‌الشیخ مصر برگزار شد. به گزارش ۷لوح به نقل از تسنیم از مصر، سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان از دوم شهریورماه به مدت چهار روز در شرم‌الشیخ مصر برگزار می‌شود. این مسابقات صبح امروز (پنجشنبه) با برگزاری پنج وزن (سه وزن […]

مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان عصر امروز (پنجشنبه) در شرم‌الشیخ مصر برگزار شد.

به گزارش ۷لوح به نقل از تسنیم از مصر، سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان از دوم شهریورماه به مدت چهار روز در شرم‌الشیخ مصر برگزار می‌شود. این مسابقات صبح امروز (پنجشنبه) با برگزاری پنج وزن (سه وزن دختران و دو وزن پسران) آغاز شد و عصر امروز با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن المپیک ورزش و جوانان شرم‌الشیخ رسماً آغاز به کار کرد.

در این مراسم پس از نمایش پرچم فدراسیون جهانی تکواندو، ۴۱ کشور شرکت‌کننده در این مسابقات به رژه پرداختند که نونهالان دختر و پسر کشورمان نیز در مراسم امروز حضور داشتند.

پس از رژه تیم‌ها دکتر چو، رئیس فدراسیون جهانی به سخنرانی پرداخت و ضمن خوش‌آمدگویی به کشورهای شرکت‌کننده در مسابقات از استقبال خوب کشورها و توجه آنها به تکواندوی نونهالان تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم همچنین شهردار شرم‌الشیخ و رئیس فدراسیون تکواندوی مصر نیز به سخنرانی پرداختند و ضمن خوش‌آمدگویی به کشورهای شرکت‌کننده برای تمامی تیم‌ها آرزوی موفقیت کردند.

تا دقایقی دیگر دیدارهای نهایی پنج وزن مسابقات تکواندوی نونهالان جهان برگزار و معصومه رنجبر در دیدار نهایی وزن ۲۹- کیلوگرم به مصاف حریفی از تایلند خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات