رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
فروش فیلم

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی توسط پخش‌کنندگان در حالی اعلام شد که فیلم‌هایی جدیدی از دو هفته‌ی گذشته به نمایش درآمده‌اند. به گزارش ۷لوح ؛ غلامرضا فرجی- مدیر پخش حوزه هنری – در گفتگو با ایسنا، آمار فروش فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان را با در اختیار داشتن ۲۰ سالن در ۱۷ […]

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی توسط پخش‌کنندگان در حالی اعلام شد که فیلم‌هایی جدیدی از دو هفته‌ی گذشته به نمایش درآمده‌اند.

به گزارش ۷لوح ؛ غلامرضا فرجی- مدیر پخش حوزه هنری – در گفتگو با ایسنا، آمار فروش فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان را با در اختیار داشتن ۲۰ سالن در ۱۷ روز، ۲۳۰ میلیون تومان در تهران و ۱۲۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی با نمایش در ۱۵ سالن در ۱۰ روز نمایش تاکنون ۴۰ میلیون تومان در تهران و ۱۵ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروخته است.

مسوول پخش «فیلمیران» آمار فروش فیلم سینمایی «سارا و آیدا» ساخته مازیار میری را با گذشت ۱۰ روز از آغاز اکران‌اش در ۴۲ سالن سینمایی ۳۱۰ میلیون تومان اعلام کرد که به تفکیک در روز ۴ شنبه، ۴۰ میلیون تومان و در روز ۵ شنبه، ۶۶ میلیون تومان فروش داشته است.

میرزایی در ادامه افزود: فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله بعد از گذشت ۸ هفته و با در اختیار داشتن ۴۰ سالن سینمایی ۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان و به تفکیک در روز چهارشنبه ۳۳ میلیون و ۵ شنبه ۴۵ میلیون تومان فروش داشته است.

او همچنین اضافه کرد: فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲» به کارگردانی سامان مقدم با اکران در ۳۰ سالن سینمایی و بعد از گذشت ۱۴ هفته به فروش ۲۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیونی دست یافته است که به تفکیک در روز ۴ شنبه، ۲۱ میلیون و در پنج شنبه، ۳۸ میلیون تومان فروش داشته است.

به گفته‌ی میرزایی مسئوول پخش فیلمیران؛ آمار فروش «ساعت ۵ عصر» مهران مدیری در اوایل هفته‌ی جاری اعلام می‌شود اما آخرین آمار رسمی این فیلم که ۲۱ مرداد ماه اعلام شد؛فروش این فیلم بعد از گذشت ۴ هفته از شروع اکرانش،با در اختیار داشتن ۱۱۰ سالن سینمایی،۶ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان بوده است.

حبیب اسماعیلی- مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان- هم فروش فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی که تاکنون ۲ هفته و در ۲۵ سینما بر روی پرده نمایش بوده است را، ۱۳۰ میلیون تومان اعلام کرد.

همچنین فیلم سینمایی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی با دراختیار داشتن ۹۰ سالن سینما و با گذشت ۸ هفته از آغاز اکراناش، ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

مدیر پخش هدایت فیلم آمار فروش فیلم سینمایی «زادبوم» را اعلام نکرد و به ایسنا گفت: تهیه‌کننده تمایلی ندارد فعلا آمار فروش فیلم را اعلام کند.

خبرنگار ایسنا پیگیر آمار فروش فیلم سینمایی «پاتو کفش من نکن» ساخته محمدحسین فرحبخش است.

اخبار مرتبط

نظرات