رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
تعدادی از زنان و مردان مسلمان برزیلی هر روز مقابل درب ورودی دهکده بازی های المپیک ریودوژانیرو به تبلیغ دین اسلام مشغولند و با تشریح احکام اسلامی و پاسخ به سوالات مراجعه کنندگان، انان را دعوت به تشرف به دین اسلام می کنند.

تبلیغ اسلام در المپیک ریو

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان جمیله دلیما یمی یکی از زنان برزیلی است که چند سالی است به دین اسلام مشرف شده و با چشیدن حلاوت مسلمانی به گفته خودش با تلاش شبانه روزی سعی در شناساندن اسلام به غیر مسلمانان و دعوت آنان به این دین رحمانی است. این زن مسلمان […]

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان جمیله دلیما یمی یکی از زنان برزیلی است که چند سالی است به دین اسلام مشرف شده و با چشیدن حلاوت مسلمانی به گفته خودش با تلاش شبانه روزی سعی در شناساندن اسلام به غیر مسلمانان و دعوت آنان به این دین رحمانی است.
این زن مسلمان برزیلی  در طول برگزاری بازی های المپیک به همراه دوستان مسلمان خود با اهدای بروشورهایی در معرفی و تشریح دستورات و نگاه دین اسلام درمورد مسایل مختلف از جمله زن، به سوالات مردم پاسخ می دهد .
دیدگاه اسلام در مورد مسیحیت، معرفی قرآن، معرفی مراکز اسلامی برزیل از جمله موضوعات بروشورهای تبلیغاتی جمیله دلیما است که به همراه دوستانش در بین مردم و مراجعه کنندگان توزیع می شود.
نزدیک به ٢ میلیون مسلمان در برزیل زندگی می کنند.

اخبار مرتبط

نظرات