رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
تشییع

رئیس ستاد معراج شهدای مرکز گفت: همزمان با ایام سوگواری شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر ۲۰۰ شهید دوران دفاع مقدس در استان‌های مختلف کشور تشییع و به خاک سپرده می‌شوند. به گزارش ۷لوح ؛ سرهنگ ابراهیم رنگین، رئیس ستاد معراج شهدای مرکز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اشاره به تشییع سراسری […]

رئیس ستاد معراج شهدای مرکز گفت: همزمان با ایام سوگواری شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر ۲۰۰ شهید دوران دفاع مقدس در استان‌های مختلف کشور تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش ۷لوح ؛ سرهنگ ابراهیم رنگین، رئیس ستاد معراج شهدای مرکز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اشاره به تشییع سراسری پیکر مطهر شهدا در کشور گفت: همزمان با ایام سوگواری شهادت امام جعفر صادق(ع) در روز ۲۵ شوال مصادف با ۲۹ تیرماه ۹۶ پیکر مطهر ۲۰۰ شهید دوران دفاع مقدس در استان‌های مختلف کشور تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

وی افزود: تاکنون هویت پیکر مطهر ۳۲ شهید از این ۲۰۰ شهید شناسایی شده است و مابقی آن‌ها به صورت گمنام در شهرهای مختلف کشور در این ایام تدفین می‌شوند.

رنگین در ادامه تصریح کرد: اطلاع رسانی به خانواده ۲۵ تن از این شهدای تازه شناسایی شده در استان‌های اصفهان، کرمان، خوزستان، خراسان و مازندران انجام شده است و مشخصات مابقی شهدای شناسایی شده بعد از اطلاع به خانواده آنان اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات