رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، فرصت شرکت در مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم را تمدید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ به دنبال استقبال علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم به ویژه در حوزه جوانان دانش‌آموز، مهلت ارسال اثر به این مسابقه که تا پایان روز جمعه […]

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، فرصت شرکت در مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم را تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ به دنبال استقبال علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم به ویژه در حوزه جوانان دانش‌آموز، مهلت ارسال اثر به این مسابقه که تا پایان روز جمعه ۸ مرداد در نظر گرفته شده بود، تا ۲۰ مرداد تمدید شد.

در این جشنواره، داستانها و شعرهایی که می‌شود در یک دقیقه‌ آنها را خواند در گردونه رقابت قرار می‌گیرند و تمام داستان‌نویسان و شاعران کشور در همه گروه‌های سنی و اقشار اجتماعی، این فرصت را خواهند داشت تا در این رقابت ادبی حضور یابند. ملاک شرکت در این مسابقه آن است که سروده‌ها و داستان‌های ارسالی به دبیرخانه مسابقه، باید به موضوع حافظان حرم بپردازد و حداکثر در یک دقیقه خوانده شود.

دبیرخانه مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم با تاکید بر این‌که هر فرد می‌تواند با حداکثر سه اثر در جشنواره شرکت کند، خاطرنشان کرده است: پایان مهلت ارسال آثار، چهارشنبه ۲۰ مرداد است و این زمان به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از دو طریق برای دبیرخانه این مسابقه بفرستند:

۱ـ لینک تلگرامی @hafezaneharam

۲ـ نشانی الکترونیکی hafezaneharam@gmail.com

۱۰ برگزیده این مسابقه در دو رشته شعر و داستان، هر یک دو سکه  بهار آزادی جایزه می‌گیرند و علاوه بر آن با هزینه بنیاد شعر و ادبیات داستانی، راهی مشاهد مشرفه در کشور عراق خواهند شد.

مراسم پایانی این جشنواره، دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ همزمان با «روز مبارزه با تروریسم» در تهران برگزار می‌شود و رسانه ملی، آستان قدس رضوی، نهاد کتابخانه‌ها، سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مرکز رسیدگی به امور مساجد، معاونت فرهنگی سازمان قطار شهری (مترو) و … در برگزاری آن با بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان همکاری می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظرات