رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
  • کد خبر : 3626
  • ورزش
  • چاپ خبر : تیم شهرداری تبریز به دنبال سبقت از همسایه ها
لیگ برتر
تیم والیبال شهرداری تبریز در حالی امروز در دربی شهرداری های تبریز و ارومیه به میدان می رود که برای سبقت گرفت از رقبای همسایه جدولی خود نیاز به پیروزی در این بازی دارد.

تیم شهرداری تبریز به دنبال سبقت از همسایه ها

هفته هجدهم رقابت های والیبال باشگاه های کشور امروز یکشنبه با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می شود که در یکی از بازی های مهم تیم شهرداری تبریز در ارومیه به دیدار شهرداری این شهر می رود. این دیدار به واسطه سابقه تقابل های دو تیم در لیگ برتر و حتی بازی های […]

هفته هجدهم رقابت های والیبال باشگاه های کشور امروز یکشنبه با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می شود که در یکی از بازی های مهم تیم شهرداری تبریز در ارومیه به دیدار شهرداری این شهر می رود.

این دیدار به واسطه سابقه تقابل های دو تیم در لیگ برتر و حتی بازی های دوستانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به نوعی می توان این بازی را دربی والیبال دو استان آذربایجان شرقی و غربی عنوان کرد.

از طرفی این دو تیم به لحاظ موقعیت خود در جدول رده بندی مسابقات هر دو به دنبال کسب پیروزی هستند. تیم برنده این دیدار جایگاه و موقعیت خود در جدول را بهتر خواهد کرد.

شهرداری تبریز هم اکنون با هشت پیروزی بین دو تیم بین دو تیم پارسه و عمران ساری در جایگاه ششم ایستاده و برای سبقت از رقبای خود نیاز به ثبت نتیجه برد در ارومیه دارد.

در سوی مقابل تیم شهرداری ارومیه با ۱۱ برد در رده سوم ایستاده و نشان داده که از قدرت نتیجه گیری خوبی برخوردار است.

قطعا رویارویی دو تیم در ارومیه از بازی های زیبای این فصل از رقابت های سوپرلیگ والیبال باشگاه های کشور خواهد بود.

گفتنی است این دیدار از چارچوب بازیهای هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در ارومیه برگزار خواهد شد.

منبع:مهر

اخبار مرتبط

نظرات