رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
فروش فیلم

فیلم‌های سینمایی «زیر سقف دودی» و «اکسیدان» که یک فیلم کمدی است، در طول هفته گذشته با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شدند. به گزارش ۷لوح به نقل از خبرنگاران جوان؛ با تصمیم شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی از روز سه‌شنبه بر پرده سینماها اضافه شد و با توجه به اکرانی […]

فیلم‌های سینمایی «زیر سقف دودی» و «اکسیدان» که یک فیلم کمدی است، در طول هفته گذشته با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شدند.

به گزارش ۷لوح به نقل از خبرنگاران جوان؛ با تصمیم شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی از روز سه‌شنبه بر پرده سینماها اضافه شد و با توجه به اکرانی که پیش‌بینی شده فیلم‌های خوبی در سینماها برای عید فطر در نظر گرفته شده است.

 

فیلم «اکسیدان» یک فیلم کمدی است که  با استقبال خوبی مواجه شد. روز سه‌شنبه اکران فیلم آغاز شد و بلیت سینماها به صورت کامل نیم‌بها بود. شب گذشته در اکثر سالن‌های سینما سانس فوق‌العاده پس از ساعت ۱۲ شب داشتیم. هم‌اینک فروش فیلم به ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است که رقم قابل توجهی برای فیلم است که در ماه رمضان کار خود را آغاز کرده است.

 

فیلم «زیر سقف دودی» نیز با اقبال خوبی در روزهای گذشته مواجه شد و هم‌اینک ۲۵ سالن در تهران در اختیار دارد که در تهران به فروش ۳۸۵ میلیون و در شهرستان به فروش ۱۱۵ میلیون تومان رسید. این فیلم اکنون به فروش ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

 

در ادامه جدول آمار فروش فیلم ها را تا این لحظه ببینید:
(تمام ارقام به تومان است)

 

              نام فیلم                      فروش فیلم
 اکسیدان  ۲۵۰ میلیون تومان
 نهنگ عنبر ۲  ۱۴ میلیارد تومان
 رگ خواب  ۴۲۰ میلیون تومان
 برادرم خسرو  یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان
 زیر سقف دودی  ۵۰۰ میلیون تومان
 مادر قلب اتمی  یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان
 ویلایی‌ها  ۸۱۵ میلیون تومان
 آشوب  ۴۳۰ میلیون تومان

اخبار مرتبط

نظرات