رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
سازمان سینمایی
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی:

سازمان سینمایی از فیلم های دفاع مقدسی حمایت خواهد کرد

فیلم های دفاع مقدسی باید به شیوه هنرمندانه ترسیم شوند تا در جلب مخاطب موفق عمل کنند و سازمان سینمایی از این آثار حمایت خواهد کرد. حبیب ایل بیگی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در گفت و گو با خبرنگاران جوان؛ در خصوص چگونگی ایجاد فرهنگ دفاع مقدسی با ساخته شدن فیلم های ارزشی گفت: […]

فیلم های دفاع مقدسی باید به شیوه هنرمندانه ترسیم شوند تا در جلب مخاطب موفق عمل کنند و سازمان سینمایی از این آثار حمایت خواهد کرد.

حبیب ایل بیگی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در گفت و گو با خبرنگاران جوان؛ در خصوص چگونگی ایجاد فرهنگ دفاع مقدسی با ساخته شدن فیلم های ارزشی گفت: به هر حال اتفاقات آن دوران اگر به صورت اشکال مختلف و به خصوص شیوه هنری، نقل و بازگو نشود، کم کم به دست فراموشی سپرده می شود.

وی ادامه داد: با گذشت سال های زیاد از جنگ و تغییر نسل و لزوم آگاه سازی نسل جدید برای آن دوران، الزاما ایجاب می کند که ما برای دوران پر افتخار دفاع مقدس از هنر فیلم استفاده کنیم تا به این شیوه رشادت ها، قهرمانی ها، معرفی افراد قهرمان و ویژگی های آن دوران را به تصویر بکشیم.

ایل بیگی گفت: هر ساله شاهد ساخت آثار این چنینی هستیم و دولت هم اهتمام ساخت چنین آثاری را دارد، ولی ساخت چنین آثاری باید به شیوه هنرمندانه باشد تا در جلب مخاطب نیز موفق عمل کند .

وی در خصوص برنامه ریزی هایش برای سال نود و شش اظهار داشت: در برنامه سازمان سینمایی برای سال آینده حمایت از این آثار هست و مثل هر سال سازمان سینمایی و بنیاد سینمایی فارابی به این موضوعات توجه می کند و اگر طرحی، فیلمنامه ای و یا ایده مناسبی وجود داشته باشد و با ترکیب عوامل خوب باشد حتما حمایت می شود تا شامل آثار خوب باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات