رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
  • کد خبر : 1394
  • ورزش
  • چاپ خبر : خوزستان قهرمان پانزدهمین مسابقات گلف قهرمانی کشور آقایان شد
گلف

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ،پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی گلف جوانان و بزرگسالان (زیر ٣٠سال) کشور گرامیداشت شهدای مدافع حرم، باحضور بی سابقه ی ۱۰۰ گلفباز و ۲۳ تیم از ۱۴ استان کشور طی دو روز در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. در این دوره از رقابت ها تیم خوزستان توانست در […]

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ،پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی گلف جوانان و بزرگسالان (زیر ٣٠سال) کشور گرامیداشت شهدای مدافع حرم، باحضور بی سابقه ی ۱۰۰ گلفباز و ۲۳ تیم از ۱۴ استان کشور طی دو روز در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها تیم خوزستان توانست در بخش زیر ١٨ سال با ۵۵۲ ضربه و در بخش ١٨ تا سی سال با ۴۶۷ ضربه مقام نخست مسابقات را بدست اورد و قهرمان این دوره از مسابقات کشوری شود.

همچنین تیم های اصفهان(شاهین شهر) با ۵۷۸ ضربه و زنجان با ۶۳۴ ضربه به ترتیب دوم و سوم رده سنی زیر ١٨ سال شدند.

لرستان با ۴۷۲ ضربه و گلستان با ۵۶۲ ضربه نیز در رده سنی ١٨تا سی سال به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در بخش انفرادی زیر ١٨سال سجاد سلیمانی از استان خوزستان با ۱۶۵ ضربه نفر اول،سورنا صادقی از خوزستان با ۱۷۳ ضربه نفر دوم و علیرضا کاظمی از زنجان با ۱۸۳ ضربه نفر سوم شدند.

همچنین در بخش انفرادی ١٨تا سی سال ابراهیم نوری از لرستان با ۱۴۷ ضربه نفر نخست این مسابقات شد و عباس قنبری از خوزستان با ۱۴۹ ضربه وفرشاد رستمی از لرستان با ۱۵۶ ضربه به ترتیب دوم و سوم شدند.

گفتنی است استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری، زنجان، تهران ، کرمان، سمنان، همدان، خوزستان ، لرستان، گلستان، مازندران، قم، اردبیل، کرمانشاه وگیلان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز پانزدهمین دوره از مسابقات گلف قهرمانی کشور عصرروز گذشته با حضور سعیدی رئیس فدراسیون گلف ومعماری دبیر ، مولایی مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان یوسف شاهی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون گلف،رجب پور سرپرست کمیته فرهنگی و جمعی از پیشکسوتان این ورزش برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات