رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
  • کد خبر : 1943
  • ورزش
  • چاپ خبر : شکست باباجان‌زاده مقابل حریف آلمانی/ شانس پایین بشیر برای ادامه کار
نماینده وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در بازی‌های المپیک 2016 برزیل، با شکست در دومین دیدارش مقابل حریف آلمانی از حضور در مرحله بعد بازماند.

شکست باباجان‌زاده مقابل حریف آلمانی/ شانس پایین بشیر برای ادامه کار

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو، امروز (دوشنبه)‌ مسابقات اوزان ۸۵ و ۱۳۰ کیلوگرم از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شد که بشیر باباجان‌زاده نماینده کشورمان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با شکست در دومین دیدارش مقابل حریف آلمانی از حضور در نیمه‌نهایی بازماند. در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده پس از استراحت در دور […]

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو، امروز (دوشنبه)‌ مسابقات اوزان ۸۵ و ۱۳۰ کیلوگرم از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شد که بشیر باباجان‌زاده نماینده کشورمان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با شکست در دومین دیدارش مقابل حریف آلمانی از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر یک از سد کیانگ منگ از چین گذشت و گام به یک‌چهارم نهایی گذاشت. اما در دور سوم با نتیجه ۳ بر یک مغلوب ادوارد پاپ از آلمان شد و از حضور در مرحله‌ نیمه‌نهایی بازماند.

وی برای ادمه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا شانس مبارزه برای مدال برنز را پیدا کند، اما با توجه به اینکه پاپ باید در این مرحله با رضا کایالپ، قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از ترکیه مبارزه کند، شانس بالایی برای نماینده کشورمان نمی‌توانیم قائل شویم.

پاپ در دور اول با نتیجه یک بر صفر نورماخان تینالی‌یف از قزاقستان را شکست داده بود.

منبع : خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

نظرات