رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
  • کد خبر : 2742
  • ورزش
  • چاپ خبر : شکست تیم ملی والیبال بانوان/ملی‌پوشان از راهیابی به نیمه‌نهایی بازماندند
تیم ملی والیبال بانوان ایران در بازی‌های پارالمپیک از صعود به نیمه نهایی بازماند.

شکست تیم ملی والیبال بانوان/ملی‌پوشان از راهیابی به نیمه‌نهایی بازماندند

 تیم والیبال نشسته بانوان ایران در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک ریوی برزیل با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب چین شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها بازماند. در این دیدار که با قضاوت کریستین کان از آلمان و آنا سارتوریو از برزیل برگزار شد […]

 تیم والیبال نشسته بانوان ایران در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک ریوی برزیل با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب چین شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها بازماند.

در این دیدار که با قضاوت کریستین کان از آلمان و آنا سارتوریو از برزیل برگزار شد زنان چین در سه ست متوالی تیم ایران را با نتایج ۲۵ بر۱۶، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر۱۱ شکست دادند و با ۸ امتیاز به عنوان تیم اول گروه دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند تا در دور بعد برابر اوکراین تیم دوم گروه اول قرار بگیرند.

ایران در ست دوم بازی با چین در چند مرحله از حریف پیشی گرفت اما در نهایت ۲۵  بر ۱۹ تسلیم شد.

زنان آمریکا که صبح امروز تیم روآندا را در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵  بر ۱۰ ،۲۵  بر ۸ ، ۲۵ بر ۳ مغلوب کرده بودند به عنوان تیم دوم گروه ۲ باید در مرحله نیمه نهایی با برزیل تیم اول گروه اول مصاف دهند.

تیم بانوان ایران فردا (پنج شنبه)  برای کسب یکی از عناوین پنجم یا ششم باید با هلند تیم سوم گروه اول روبرو شود.

ساعت ۱۳:۳۰ هم تیم های روآندا با کانادا برای تصاحب رده های هفتم و هشتم مسابقه خواهند داد. کشورمان در دو بازی قبلی ابتدا ۳بر صفر به آمریکا باخت و سپس با همین نتیجه بر تیم روآندا غلبه کرد. رقابت های والیبال بانوان بازیهای پارالمپیک ریو در دوگروه چهارتیمی پی گیری شده بود.

منبع : خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

نظرات