رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
کاظمین

همزمان با ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) شهر کاظمین و حرم امامین جوادین لبریز از عاشقانی است که از راههای دور و نزدیک برای عرض تسلیت و تعزیت حضور یافته‌اند. به گزارش ۷لوح به نقل از خبرنگاران پویا؛ منطقه کاظمین یکی از ناحیه‌های شمالی شهر بغداد در بخش غربی رود دجله است که مرقد مطهر امام […]

همزمان با ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) شهر کاظمین و حرم امامین جوادین لبریز از عاشقانی است که از راههای دور و نزدیک برای عرض تسلیت و تعزیت حضور یافته‌اند.

به گزارش ۷لوح به نقل از خبرنگاران پویا؛ منطقه کاظمین یکی از ناحیه‌های شمالی شهر بغداد در بخش غربی رود دجله است که مرقد مطهر امام موسی کاظم(ع) و امام محمد تقی(ع) در این منطقه قرار دارد.

کاظمینکاظمین

همزمان با سالروز شهادت امام هفتم شیعیان؛ امام موسی کاظم(ع) صدها هزار نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خود را برای عرض تسلیت و تعزیت به شهر کاظمین رسانده‌اند.

کاظمین

صحن مطهر امامین جوادین(ع) از روز گذشته لبریز از خیل جمعیت عاشقانی است که در روزهای گذشته و ساعات پیش رو مشغول عزاداری و عرض ارادت به ساحت مقدس امام موسی کاظم(ع) هستند.

کاظمینکاظمین

همچنین هزاران نفر از عاشاقان و عزاداران هفتمین گوهر تابناک امامت و ولایت در حال رسیدن به شهر بغداد و منطقه کاظمین هستند و تخمین جمعیتی بیش از یک میلیون نفر زده می‌شود.

کاظمینکاظمین

در حال حاضر موکبهای هیئتهای عزاداری در منطقه ورودیهای بغداد و محله کاظمین برپا شده و مشغول خدمات رسانی به زائران امامین جوادین هستند؛ زائران نیز در قالب دسته‌های عزاداری و به صورت گروهی یا انفرادی وارد شهر بغداد و حرم مطهر امام موسی کاظم می‌شوند.

کاظمین

اخبار مرتبط

نظرات