رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
  • کد خبر : 2713
  • ورزش
  • چاپ خبر : علی صادق‌زاده به مدال برنز وزنه‌برداری دست یافت
نماینده دسته 107 کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو موفق به کسب مدال برنز شد.

علی صادق‌زاده به مدال برنز وزنه‌برداری دست یافت

در ادامه مسابقات هفتمین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو و در آخرین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری، علی صادق‌زاده در دسته ۱۰۷ کیلوگرم با ۹ وزنه‌بردار دیگر به رقابت پرداخت که با ثبت وزنه ۲۲۶ کیلوگرمی به مدال برنز دست یافت. صادق‌زاده در نخستین حرکت موفق به مهار وزنه ۲۲۶ کیلوگرمی شد، اما در حرکت […]

در ادامه مسابقات هفتمین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو و در آخرین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری، علی صادق‌زاده در دسته ۱۰۷ کیلوگرم با ۹ وزنه‌بردار دیگر به رقابت پرداخت که با ثبت وزنه ۲۲۶ کیلوگرمی به مدال برنز دست یافت.

صادق‌زاده در نخستین حرکت موفق به مهار وزنه ۲۲۶ کیلوگرمی شد، اما در حرکت دوم در حالی که وزنه ۲۳۴ کیلوگرمی را بالا سربرد، اما با دو چراغ قرمز و یک سفید داوران این حرکت را مورد قبول قرار نگرفتند تا کار او برای کسب مدال طلا یا نقره سخت شود.

صادق‌زاده برای سومین و آخرین حرکتش بار دیگر وزنه ۲۳۴ کیلوگرمی را انتخاب کرد و در حالی که این بار هم موفق به مهار این وزنه شده بود داوران با ۲ چراغ قرمز از او قبول نکردند تا با کسب مدال برنز به کارش پایان دهد.

مدال صادق‌زاده دوازدهمین مدال کاروان ورزشی شهدای منا در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو بود.

پاولوس مامالوس از یونان در این دسته با ۲۳۸ کیلوگرم ضمن شکستن رکورد پارالمپیک مدال طلا را بر گردن آویخت. احمد محمد از مصر هم با ۲۳۳ کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرد.

وزنه‌برداری کشورمان با شش وزنه‌بردار در این مسابقات شرکت کرده است که پیش از این حمزه محمدی در ۶۵ کیلو چهارم شده بود و مجید فرزین در دسته ۸۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافته بود. سید حامد صلحی‌پور نیز در دسته ۸۸ کیلوگرم اوت کرده بود. سامان رضی هم روز گذشته در دسته ۸۸ کیلوگرم چهارم شد.

از ساعت ۱۶ عصر امروز به وقت محلی و در آخرین دسته مسابقات سیامند رحمان، قوی‌ترین مرد پارالمپیکی جهان در دسته فوق سنگین به مصاف حریفانش می‌رود.

منبع : خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

نظرات