رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
انفجار هایپر شیراز

القاصی رئیس کل دادگستری فارس گفت: پس از بررسی حادثه انفجار یکی از هایپرمارکت‌های بزرگ شیراز در دادسرای ناحیه ۲ شیراز عمدی بودن انفجار محرز شد. به گزارش ۷لوح ؛ علی القاصی رئیس کل دادگستری استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار میزان با بیان این که عمدی بودن حادثه انفجار هایپرمارکت در شیراز محرز شده است از تفهیم اتهام […]

القاصی رئیس کل دادگستری فارس گفت: پس از بررسی حادثه انفجار یکی از هایپرمارکت‌های بزرگ شیراز در دادسرای ناحیه ۲ شیراز عمدی بودن انفجار محرز شد.

به گزارش ۷لوح ؛ علی القاصی رئیس کل دادگستری استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار میزان با بیان این که عمدی بودن حادثه انفجار هایپرمارکت در شیراز محرز شده است از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت موقت برای دو تن از عوامل این حادثه خبر داد.

وی گفت: پس از وقوع حادثه پرونده تحت نظر معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز و تعیین بازپرس ویژه تأیید گردید و با اخذ نظر کارشناسی از سازمان آتش نشانی نقش عامل انسانی به‌صورت عمدی در وقوع انفجار و حریق مطرح شد.
علی القاصی با بیان اینکه حسب گزارشات واصله و تحقیقات انجام شده قصد افراد احتمالاً اخذ غرامت و خسارت از بیمه بوده است گفت: نقش دو نفر از عاملان مشخص و در خصوص نقش نفر سوم تحقیقات ادامه دارد.
وی از ادامه اقدامات درمانی مصدومان حادثه اشاره کرد و گفت: یک نفر از مصدومان حادثه با میزان سوختگی شدید در حالت کما به‌سر می‌برد.
گفتنی است بامداد روز ۱۳ خرداد ماه سال جاری هایپرمارکت نمونه شهر واقع در بلوار قصر شیراز دچار انفجار و حریق شد که در این حادثه ۱۶ نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

اخبار مرتبط

نظرات