رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
رهبر_غبارروبی

مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن‌الحجج حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه السلام، با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد. به گزارش ۷لوح ؛ در آستانه‌ دهه‌ کرامت، مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن‌الحجج حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه السلام، صبح امروز (یکشنبه) در فضایی معنوی و با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضرات آیات سبحانی، مصباح […]

مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن‌الحجج حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه السلام، با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.

به گزارش ۷لوح ؛ در آستانه‌ دهه‌ کرامت، مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن‌الحجج حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه السلام، صبح امروز (یکشنبه) در فضایی معنوی و با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضرات آیات سبحانی، مصباح یزدی، مرتضوی و جمعی از علما و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در آستانه‌ی ماه ذی‌القعده و دهه‌ی کرامت، مراسم غبارروبی مضجع شریف ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (علیهماالسلام)، صبح امروز (یکشنبه) در فضایی معنوی و با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از علما و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

در طول مراسم، قاریان و مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) با قرائت آیات نورانی قرآن و مدیحه‌سرایی به این آیین باشکوه، معنویت و روحانیت خاصی بخشیدند.

رهبر انقلاب اسلامی در سنوات گذشته نیز در این مراسم معنوی که از جمله برنامه‌های مستمر آستان قدس رضوی است، حضور داشته‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات