رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
احمد عزیزی

پسر احمد عزیزی شاعر آئینی کشورمان گفت: حال پدرم مساعد نیست از تمامی شعردوستان و شاعران و دوستان تقاضا می‌کنم برای بهبودی پدرم دعا کنند. ابوالفضل عزیزی تنها پسر احمد عزیزی شاعر انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: وضعیت پدرم مساعد نیست و پس از بازگشت از اتاق عمل در حال حاضر تغییری در وضعیت عمومی […]

پسر احمد عزیزی شاعر آئینی کشورمان گفت: حال پدرم مساعد نیست از تمامی شعردوستان و شاعران و دوستان تقاضا می‌کنم برای بهبودی پدرم دعا کنند.

ابوالفضل عزیزی تنها پسر احمد عزیزی شاعر انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: وضعیت پدرم مساعد نیست و پس از بازگشت از اتاق عمل در حال حاضر تغییری در وضعیت عمومی وی حاصل نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه روده پدرم طی این ۹ سال از بین رفته است و تغییر رنگ داده گفت: برای همین موضوع روده ایشان و قسمت آسیب دیده برداشته شد و امروز برای ادامه روند درمانی بار دیگر وارد اتاق عمل شد که پزشکان با توجه به اینکه بیماری در روده‌ها وسعت یافته بود جراحی را صورت ندادند و با مشاهده این وضعیت او را به آی سی یو بازگرداندند.

فرزند این شاعر تصریح کرد: پزشکان تصمیم گرفتند تا از طریق سرم تغذیه را ادامه دهند اما با توجه به خشک شدن و انسداد رگ‌ها سروم دریافت نمی شود. از این رو از متخصصین و پزشکانی که قادر به همکاری در این دقیقه نود هستند تقاضای معاینه پدرم را دارم.

وی در پایان از تمام مخاطبان و شعر دوستان تقاضای دعا برای بهبود وضعیت پدرش کرد .

برای این شاعر که از برجستگان شعر انقلابی شمرده می‌شود آرزوی شفای عاجل داریم.

اخبار مرتبط

نظرات