رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸
  • کد خبر : 9090
  • ورزش
  • چاپ خبر : الریان ۳ – پرسپولیس ۱؛ اختتامیه تلخ سال خوب
پرسپولیس
میکس برزیلی اسپانیایی الریان را صدرنشین کرد

الریان ۳ – پرسپولیس ۱؛ اختتامیه تلخ سال خوب

پرسپولیس همانند دیدار دربی نتوانست از گل خود محافظت کند و با سه گل مغلوب الریان شد تا شاگردان لادروپ به صدر جدول گروه چهارم دست یابند. به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس که با گل مهدی طارمی فرصت خوبی برای کسب پیروزی بیرون از خانه برابر الریان داشت، اسیر طوفان بازیکنان برزیلی الاصل و اسپانیایی الریان […]

پرسپولیس همانند دیدار دربی نتوانست از گل خود محافظت کند و با سه گل مغلوب الریان شد تا شاگردان لادروپ به صدر جدول گروه چهارم دست یابند.

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس که با گل مهدی طارمی فرصت خوبی برای کسب پیروزی بیرون از خانه برابر الریان داشت، اسیر طوفان بازیکنان برزیلی الاصل و اسپانیایی الریان قطر شد و در نهایت اختتامیه تلخی در بهترین سال خود رقم زد و با شکست دوحه را ترک کرد. پرسپولیس با این شکست با ۴ امتیاز در رده سوم جدول جا گرفت و الریان با توقف الهلال برابر الوحده به رده اول صعود کرد.

استادیوم: جاسم بن حمد                تماشاگر: ۵ هزار نفر

الریان قطر:

عمر باری، ناتان اوتاویو، گونزالو ویرا، مصعب خضر، عبدالکریم سالم، عبدالرحمن الحرازی(محمد علاالدین ۸۰)، دانیل گومو، کوه میونگ جین، رودریوگو تاباتا، سرجیو گارسیا و سباستین سوریا
سرمربی: میشل لادروپ

 
پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی(محمد انصاری ۹۰)، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و وحید امیری.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

 

اخطار:

عبدالکریم سالم(۶۵) – میونگ جین(۸۶) از الریان

 

 

شرح گل‌ها:

الریان ۰ پرسپولیس ۱: (دقیقه مهدی طارمی): پاس فوق العاده محسن مسلمان پشت محوطه جریمه با کنترل مناسب و ضربه طارمی دروازه باری را گشود و پرسپولیس را از حریف پیش انداخت.

 

الریان ۱ پرسپولیس۱: ( دقیقه ۱۹، تاباتا): ارسال از سمت راست دفاعی پرسپولیس با مهار مناسب از تاباتا و چرخش او در میان مدافعان سفیدپوش با ضربه ای مناسب گل تساوی را به نام الریان کرد.

الریان ۲ پرسپولیس ۱: ( دقیقه ۵۷، تاباتا): ضربه پنالتی روی تاباتا را خود این بازیکن مامور نواختن آن شد و برخلاف حرکت بیرانوند توپ را به سمت راست دروازه پرسپولیس کوبید و گل دوم را ثبت کرد.

الریان ۳ پرسپولیس ۱: (دقیقه ۸۸، گارسیا): ارسال از روی ضربه ایستگاهی و ضربه تمام کننده‌ی گارسیا گل سوم را برای الریان رقم زد.

اخبار مرتبط

نظرات