رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
محمدکرمانی

‘سید محمد کرمانی’ قاری جوان کشورمان، توانست در مسابقات بین المللی قرآن کریم در تونس، مقام دوم قرائت و تجوید این مسابقات را از آن خود کند.  به گزارش ۷لوح به نقل از ایرنا، در این مسابقات که از روز ۲۸ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه در پایتخت تونس برگزار شد، علاوه بر شرکت […]

‘سید محمد کرمانی’ قاری جوان کشورمان، توانست در مسابقات بین المللی قرآن کریم در تونس، مقام دوم قرائت و تجوید این مسابقات را از آن خود کند.

 به گزارش ۷لوح به نقل از ایرنا، در این مسابقات که از روز ۲۸ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه در پایتخت تونس برگزار شد، علاوه بر شرکت کرمانی و ‘مهدی قشمعلی حق’ حافظ نوجوان کشورمان در این مسابقات، قاریان و حافظان کشورهای اندونزی، مالزی، عربستان، لیبی، الجزایر، مراکش، مصر و چند کشور دیگر اسلامی حضور داشتند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات در مسجد زیتونه تونس که با حضور احمد عظوم وزیر امور دینی و حجت الاسلام بروجردی سفیر ایران در تونس برگزار شد، وزیر امور دینی تونس جوایز شرکت کنندگان را به برندگان این مسابقات اهداء کرد.
در این مسابقات علاوه بر کسب مقام دوم سید محمد کرمانی در رشته قرائت و تجوید قرآن کریم، مهدی قشملی حق که در مسابقات حفظ این دوره شرکت کرده بود، در این مسابقات مقام ششم را کسب کرد.
در رشته حفظ شرکت کنندگان از کشورهای تونس، مغرب و لیبی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. شب گذشته همچنین قاری و حافظ قرآن کریم شرکت کننده ایران در مسابقات، ضمن حضور در مراسم دعای کمیل و مجلس عزاداری به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع)، به تلاوت قرآن کریم پرداختند.

اخبار مرتبط

نظرات