رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
  • کد خبر : 2268
  • ورزش
  • چاپ خبر : کیفیت فنى تیم ملى بالاتر از قطر است
بازيكن تيم ملى فوتبال گفت:تيم ملى قطر از بازيكنان خارجى زيادى بهره مى برد اما هنوز هم تيم ملى بهتر از قطر بازى مى كند.

کیفیت فنى تیم ملى بالاتر از قطر است

اشکان دژاگه در حاشیه تمرین امروز تیم ملى اظهار کرد: وضعیت تیم ملى خوب است. اردوى مناسبى در ایتالیا برگزار کردیم و تمرینات خوبى را انجام دادیم. خدا را شکر که صحیح و سالم به ایران رسیدیم و مصدوم نشدیم. وى درباره شناختش از تیم ملى قطر گفت: با توجه به اینکه در قطر بازى […]

اشکان دژاگه در حاشیه تمرین امروز تیم ملى اظهار کرد: وضعیت تیم ملى خوب است. اردوى مناسبى در ایتالیا برگزار کردیم و تمرینات خوبى را انجام دادیم. خدا را شکر که صحیح و سالم به ایران رسیدیم و مصدوم نشدیم.

وى درباره شناختش از تیم ملى قطر گفت: با توجه به اینکه در قطر بازى مى کنم شناخت خوبى از بازیکنان قطرى دارم. تیم قطر نسبت به گذشته خیلى قدرتمندتر شده است. بازیکنان جدیدى از کشورهاى دیگر به تیم ملى قطر ملحق شدند اما اگر ما از دقیقه اول بازى با دقت کار کنیم و با کمک تماشاگران توانایى برد قطر را در آزادى داریم.
دژاگه درباره ارزیابى اش از اقدام قطریها در  جذب بازیکنان دیگر کشورها بیان کرد: قانون فیفا اجازه این کار را به قطریها داده است . ما نباید به این مسائل فکر کنیم و باید روى بازى خودمان تمرکز کنیم. تیم ملى فوتبال کشورمان هنوز هم بهتر از قطریها بازى مى کند.
ملى پوش تیم ملى درباره وضعیت جسمانى خود گفت: در حال حاضر تمرینات خوبى انجام  مى دهیم و من هم در تمرینات خوب ظاهر شدم. امیدوارم بتوانم در بازى با قطر به تیم ملى کمک کنم. مهم برد این بازى است و سعى مى کنم در موفقیت تیم ملى نقش داشته باشم.
وى در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ارائه بازى خوب در دستور کارم است و این موضوع به عنایت خدا بستگى دارد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات