رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
قاچاق پوشاک

فرمانده انتظامی شهرستان دیر استان بوشهر گفت: یک کامیون حامل انواع پارچه و پوشاک قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال توسط ماموران پلیس توقیف شد. به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمید محمدی نسب به خبرنگار پلیس گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام آخر سال و افزایش تقاضای خرید، افراد سودجو اقدام به قاچاق […]

فرمانده انتظامی شهرستان دیر استان بوشهر گفت: یک کامیون حامل انواع پارچه و پوشاک قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال توسط ماموران پلیس توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمید محمدی نسب به خبرنگار پلیس گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام آخر سال و افزایش تقاضای خرید، افراد سودجو اقدام به قاچاق کالا و پوشاک قاچاق از کشورهای خارجی می کنند.

این مقام مسئول افزود: ماموران یگان امداد حین گشت زنی در سطح شهرستان و محورهای تردد خودروهای حامل قاچاق یک دستگاه کامیون ایسوزو را برای بازرسی متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این کامیون دو هزار و ۲۰۰ دست مارک های مختلف پوشاک خارجی فاقد مدارک گمرکی که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و در حال انتقال به یکی از استان های همجوار بود کشف شد.

سرهنگ محمدی نسب با اشاره به دستگیری راننده متخلف و معرفی وی به مرجع قضایی عنوان داشت: برابر بررسی کارشناسان ارزش مالی محموله کشف شده بالغ بر۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

اخبار مرتبط

نظرات