رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
کمیسیون انرژی مجلس

عضو کمیسیون انرژی از موافقت این کمیسیون با حذف تبصره ۱۸ لایحه بودجه که افزایش بهای حامل‌های انرژی را پیشنهاد داده بود، خبر داد. به گزارش ۷لوح ؛ علی گل‌مرادی عضو کمیسیون انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: پیشنهاد افزایش قیمت حامل‌های انرژی در این جلسه […]

عضو کمیسیون انرژی از موافقت این کمیسیون با حذف تبصره ۱۸ لایحه بودجه که افزایش بهای حامل‌های انرژی را پیشنهاد داده بود، خبر داد.

به گزارش ۷لوح ؛ علی گل‌مرادی عضو کمیسیون انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: پیشنهاد افزایش قیمت حامل‌های انرژی در این جلسه بررسی و مورد مخالفت نمایندگان قرار گرفت لذا مفاد مربوط به افزایش حامل‌های انرژی در لایحه بودجه ۹۷ حذف شد.

گل‌مرادی تاکید کرد: اعضای کمیسیون انرژی مجلس با حذف تبصره ۱۸ این لایحه که افزایش بهای حامل‌های انرژی را پیشنهاد داده بود،‌ موافقت کردند.

وی ادامه داد: اعضا معتقد بودند که درآمدها اکنون به سامان نیست و بستر افزایش قیمت وجود ندارد لذا با افزایش قیمت حامل های انرژی شاهد رکود و تورم خواهیم بود.

نماینده مردم ماهشهر و امیدیه تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا این بخش از لایحه بودجه هم در زمان بررسی در صحن علنی مجلس تصویب نشود.

اخبار مرتبط

نظرات