رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
  • کد خبر : 2132
  • ورزش
  • چاپ خبر : مردانی گام اول را در شیاپ چانگ محکم برداشت
سجاد مردانی نماینده وزن 80+ کیلوگرم تیم ملی تکواندوی مردان به عنوان آخرین نماینده کشورمان امروز به مصاف نماینده کشور تونگا رفت و به برتری رسید.

مردانی گام اول را در شیاپ چانگ محکم برداشت

سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در حالی پیگیری می‌شود که امروز در چهارمین روز از مسابقات تکواندو، سجاد مردانی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم تیم ملی مردان در نخستین مبارزه خود به مصاف “پیتانافاتوفوا” از تونگا رفت که این دیدار را با نتیجه ۱۶ بر یک به سود خود پایان داد. نماینده کشورمان […]

سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در حالی پیگیری می‌شود که امروز در چهارمین روز از مسابقات تکواندو، سجاد مردانی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم تیم ملی مردان در نخستین مبارزه خود به مصاف “پیتانافاتوفوا” از تونگا رفت که این دیدار را با نتیجه ۱۶ بر یک به سود خود پایان داد.

نماینده کشورمان باید در گام دوم و در دیداری سخت با «ماهاما چو» بریتانیایی رقابت کند و یا رو در روی «انتونی اوبامه» از گابن قرار بگیرد.

تیم ملی تکواندوی ایران با ترکیب فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و کیمیا علیزاده در این رقابت‌ها حضور دارد که هدایت سه مرد المپیکی، برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است و هدایت تنها بانوی تکواندوی کشورمان را مهرو کمرانی برعهده دارد.
متاسفانه در نخستین روز از این مسابقات فرزان عاشورزاده نماینده ایران بود که در نخستین مبارزه خود از دور رقابت‌ها کنار رفت و در روز دوم  کیمیا علیزاده با کسب مدال برنز برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران، بانوان کشورمان را صاحب مدال المپیک کرد. روز گذشته (جمعه) و در سومین روز این مسابقات هم مهدی خدابخشی نماینده ایران بود که موفق به کسب مدال نشد.

منبع : خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

نظرات