رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
  • کد خبر : 5435
  • ورزش
  • چاپ خبر : موافقت اولیه فدراسیون جهانی بسکتبال باحضور تیم بانوان درمسابقات

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر  دوشنبه شب در نشست با هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد در یاسوج افزود: از هر امکانی که می تواند به توسعه ورزش بانوان کمک کند استفاده می کنیم و می توانیم در بسیاری از ورزش های گروهی حضور بانوان با پوشش اسلامی را فراهم کنیم. […]

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر  دوشنبه شب در نشست با هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد در یاسوج افزود: از هر امکانی که می تواند به توسعه ورزش بانوان کمک کند استفاده می کنیم و می توانیم در بسیاری از ورزش های گروهی حضور بانوان با پوشش اسلامی را فراهم کنیم.

سلطانی فر عنوان کرد: باید  با ایجاد و گسترش فضاهای  لازم برای ورزش بانوان شرایطی به وجود آید که جامعه ای سالم با حضور گسترده بانوان در عرصه ورزش داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود:  همچنین با تخصیص زمین ها و میادین ورزشی به بانوان بستری برای فعالیت در عرصه ورزش قهرمانی و کسب عناوین مختلف فراهم می شود.

وی بیان کرد: هرچقدر بتوانیم امکانات، شرایط، برنامه ریزی، سخت افزار، نرم افزار و فرهنگ سازی برای توسعه  ورزش همگانی را انجام دهیم، به صورت مستقیم در هزینه های بهداشتی و درمانی صرفه جویی اساسی می شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: همچنین با گسترش ورزش همگانی می توان امیدوار بود که استعداد های بیشتری در عرصه ورزش قهرمانی و حرفه ای در رشته های مختلف داشته باشیم.

سلطانی فر تاکید کرد: می توان از بستر ورزش همگانی دستاورد های فراوانی به دست آورد و توسعه ورزش همگانی و ایجاد تحرک بین اقشار مختلف مردم  پایه واساس واصل کار در ورزش است.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی  برای سلامت جسم و روح و روان نقش مهمی دارد، گفت: گسترشین ورزشها کاهش هزینه ها و توسعه ورزش قهرمانی را به دنبال دارد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به ارائه  نسخه مهم اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری گفت: ارائه مبانی اقتصاد مقاومتی راهکاری برای استفاده از ظرفیت های مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور است که به وسیله آن بتوانیم در برابر تهدیدات و نوسانات داخلی و خارجی اقتصادی کشور مقاوم شویم.

سلطانی فر افزود: باید  از ظرفیت های موجود به گونه ای استفاده کنیم که حوادث، وقایع، فشارها و تحریکاتی مانند تحریم ها نتواند بخش اقتصادی کشور و بنیان اقتصادی کشور را دچار خدشه کند.

وزیر ورزش و جوانان مهمترین قسمت از نسخه اقتصاد مقاومتی را استفاده بهینه از ظرفیت های کشور عنوان کرد و اظهار داشت: افزایش ضریب بهره وری، برنامه ریزی مناسب برای ظهور و بروز  استعداد ها و استفاده از آن در جهت توسعه کشور از جمله مزایای اقتصاد مقاومتی است.

اخبار مرتبط

نظرات