رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
محمدعلی نجفی
با رای منتخبان شورای پنجم شهر تهران

نجفی شهردار تهران شد/ همه رقبا به نوبت انصراف دادند

منتخبان شورای پنجم شهر تهران امروز با اتفاق آرا محمدعلی نجفی را به عنوان شهردار آینده تهران انتخاب کردند. به گزارش ۷لوح به نقل از خبرنگاران جوان؛ سرانجام بعد از کش و قوس های فراوان منتخبان شورای پنجم شهر تهران محمدعلی نجفی را به عنوان شهردار آینده تهران انتخاب کردند. نجفی از میان ۷ گزینه نهایی به […]

منتخبان شورای پنجم شهر تهران امروز با اتفاق آرا محمدعلی نجفی را به عنوان شهردار آینده تهران انتخاب کردند.

به گزارش ۷لوح به نقل از خبرنگاران جوان؛ سرانجام بعد از کش و قوس های فراوان منتخبان شورای پنجم شهر تهران محمدعلی نجفی را به عنوان شهردار آینده تهران انتخاب کردند.

نجفی از میان ۷ گزینه نهایی به عنوان شهردار تهران انتخاب شد. این در حالی است که پیش از انتخاب نجفی، ۶ گزینه دیگر به نام های بیطرف، افشانی، شریعتمداری، کولایی، مهرعلیزاده و مرعشی از رقابت برای رسیدن به بهشت انصراف داده بودند.

محمدعلی نجفی که سابقه وزارت آموزش و پرورش در دولت اصلاحات و عضویت در شورای سوم شهر تهران را دارد، جانشین محمدباقر قالیباف شهردار ۱۲ ساله شهر تهران می شود.

از آنجاییکه شورای پنجم تهران هنوز به صورت رسمی کار خود را آغاز نکرده است، نجفی برای رسیدن به بهشت باید در انتظار آغاز به کار شورای پنجم باشد تا در صحن علنی و با رای منتخبان به عنوان شهردار کار خود را آغاز کند.

ضمن اینکه هنوز زمان قطعی آغاز به کار شورای پنجم مشخص نیست و تاریخ های ۲۵ مرداد و ۱۲ شهریور به همین منظور مطرح شده است.

اخبار مرتبط

نظرات