رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
  • کد خبر : 2814
  • ورزش
  • چاپ خبر : نخستین پیروزی قدرت آسیا در جام جهانی/ فوتسال ایران از سد مراکش گذشت
ملی پوشان فوتسال طی دومین دیدار خود در جام جهانی کلمبیا با شکست مراکش و تفاضل گل به جایگاه سوم گروه F رسیدند.

نخستین پیروزی قدرت آسیا در جام جهانی/ فوتسال ایران از سد مراکش گذشت

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی  کلمبیا  به مصاف مراکش رفت که در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید و توانست نخستین امتیاز این جام را ازآن خود کند. ایران در این رقابت نیز با ترکیب اولیه علیرضا صمیمی، احمد اسماعیل‌پور، علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی به میدان رفت […]

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی  کلمبیا  به مصاف مراکش رفت که در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید و توانست نخستین امتیاز این جام را ازآن خود کند.
ایران در این رقابت نیز با ترکیب اولیه علیرضا صمیمی، احمد اسماعیل‌پور، علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی به میدان رفت و از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفت تا طیبی اولین گلزن دیدار در دقیقه ۱۰ دروازه حریف را باز کند. البته یکی از نکات جالب بازی نشان دادن پیراهن قدرت بهادری توسط طیبی بود، بهادری ملی پوش خوب فوتسال کشورمان در بازی نخست مقابل اسپانیا مصدوم شد و ادامه رقابت های جام جهانی ار از دست داد.
در ادامه بازی مهدی جاوید گل دوم ایران را به ثمر رساند اما در این جا دوئل گلزنی تیم ها آغاز شد و بازیکن مراکشی یکی از گل ها را جبران کرد حسن‌زاده که پنالتی این بازی را همچون پنالتی بازی با اسپانیا از دست داد توانست دروازه مراکش را باز کند و زننده گل سوم ایران نام گیرد.
اما این پایان دوئل گلزنی ایران و مراکش نبود تا فرهاد توکلی برای چهارمین بار دروازه حریف را بگشاید مراکش هم که از ابتدار حریف دست و پا بسته ای نشان نداده بود در دقیقه پایانی نیمه اول گلزنی کرد تا دو تیم با نتیجه ۴-۲ به رختکن بروند.
نیمه دوم بازی نیز با فشار حملات ملی پوشان ایران به دروازه مراکش همراه بود و حسن زاده گل پنجم و آخرین گل  ایران را به ثمر رساند مراکشی ها هم در دقیقه ۳۳ سومین گل خود را به ثمر رساندند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.
با این نتیجه ایران با ۳ امتیاز و تفاضل گل در جایگاه سوم جدول گروه F ایستاد.
در دیگر دیدار این گروه اسپانیا با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل آذربایجان به برتری رسید و صدرنشین گروه ششم مسابقات شد.
تیم ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی روز دوشنبه به مصاف آذربایجان خواهد رفت.
اما در گروه E  رقابت ها امروز قزاقستان و کاستاریکا به مصاف هم رفتند که در نهایت قزاقستان با نتیجه ۳-۱ پیروز شد.
آرژانتین هم در همین گروه به مصاف جزایر سلیمان رفت و به پیروزی پرگل ۷-۳ رسید تا صدرنشین گروه  باشد و به مرحله بعد صعود کند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات