رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
  • کد خبر : 12539
  • سیاست
  • چاپ خبر : نظر رهبر انقلاب درباره چگونگی فضای تبلیغات انتخاباتی+پوستر تبلیغاتی
رهبر معظم انقلاب

آیت‌الله خامنه‌ای که روزگاری در سال‌های ۶۰ و ۶۴ خودشان به عنوان نامزد در انتخابات ریاست جمهوری حاضر بوده‌اند، در ۲۴ سال اخیر هم در جایگاه رهبر جمهوری اسلامی ایران توصیه‌هایی را در رابطه با فضای تبلیغات انتخاباتی ابراز داشته‌اند. به گزارش۷لوح به نقل از میزان، با اعلام نهایی اسامی نامزدهای حائز صلاحیت شرکت در انتخابات ریاست […]

آیت‌الله خامنه‌ای که روزگاری در سال‌های ۶۰ و ۶۴ خودشان به عنوان نامزد در انتخابات ریاست جمهوری حاضر بوده‌اند، در ۲۴ سال اخیر هم در جایگاه رهبر جمهوری اسلامی ایران توصیه‌هایی را در رابطه با فضای تبلیغات انتخاباتی ابراز داشته‌اند.

به گزارش۷لوح به نقل از میزان، با اعلام نهایی اسامی نامزدهای حائز صلاحیت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، زمان تبلیغات کاندیداها رسماً آغاز شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که روزگاری در سال‌های ۶۰ و ۶۴ خودشان به عنوان نامزد در انتخابات ریاست جمهوری حاضر بوده‌اند، در ۲۴ سال اخیر نیز در جایگاه رهبر جمهوری اسلامی ایران توصیه‌هایی را در رابطه با فضای تبلیغات انتخاباتی ابراز داشته‌اند.
نظر رهبر انقلاب درباره چگونگی فضای تبلیغات انتخاباتی
«فضای انتخابات، باید فضای سالمی باشد؛ فضای تبلیغات، باید با فضای پروپاگانداهای معمول دنیا (( هر نوع کوشش (مخصوصا دروغین) برای انتشار و تبلیغ مرام و مسلکی خاص و یا فروش)) تفاوت داشته باشد.
امروز در دنیا، دمکراسی، یک دمکراسی حقیقی نیست؛ زیرا فشار تبلیغات پُر زرق و برق توخالی، با سخنان فریب‌آمیز، آن‌چنان بر ذهن مردم سنگینی می‌کند، که امکان انتخاب درست را به مردم نمی‌دهد؛ نمی‌گذارند مردم فکر کنند. هر کس که مقداری از کارهای انتخاباتی کشورهای به اصطلاح دمکراتیک را مشاهده کرده باشد، این معنا برایش واضح است. حرفهایی که می‌زنند، وعده‌هایی که می‌دهند، قیافه‌هایی که می‌گیرند، تملقهایی که از بعضی از قشر‌ها یا گروه‌ها می‌گویند، ارتباطهایی که با جناحهای خاصی برقرار می‌کنند تا نظر آن‌ها را جلب بکنند، این‌ها کارهای سالمی نیست؛ کارهایی است که وقتی در یک مجموعه‌ی مردمی انجام گرفت، فضا را مسموم می‌کند و قدرت فکر کردن به آن‌ها نمی‌دهد.
تبلیغ، صحیح و حق است؛ اما با معنای واقعی کلمه، با حفظ حدود شرعی کلمه، به دور از فریب، به دور از کارهای دروغین و نمایشی، به دور از متهم کردن این و آن. نمی‌شود ما بگوییم که مسؤولان انتخابات، نسبت به این قضیه هیچ مسؤولیتی ندارند؛ این شرط سلامت انتخابات است.»
توصیه های رهبری و بایدها و نبایدهای تبلیغاتهای انتخاباتی را در جدول زیر بخوانید:
نظر رهبر انقلاب درباره چگونگی فضای تبلیغات انتخاباتی

اخبار مرتبط

نظرات