رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
حبیب الله کاسه ساز

مراسم تشییع پیکر زنده یاد حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینمای ایران و وداع با وی با حضور هنرمندان، سینماگران و مردم برگزار شد. به گزارش ۷لوح به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم تشییع پیکر حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده شناخته شده سینمای ایران صبح امروز از مقابل خانه سینما شماره ۲ با حضور سینماگران و […]

مراسم تشییع پیکر زنده یاد حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینمای ایران و وداع با وی با حضور هنرمندان، سینماگران و مردم برگزار شد.

به گزارش ۷لوح به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم تشییع پیکر حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده شناخته شده سینمای ایران صبح امروز از مقابل خانه سینما شماره ۲ با حضور سینماگران و اصحاب رسانه برگزار شد.

در ادامه مراسم وداع با حبیب‌الله کاسه‌ساز واقع در بهشت‌زهرا قطعه هنرمندان ،پیکر وی با همراهی دوستداران و سینماگران تشیع شد.

در مراسم تدفین این تهیه‌کننده سینما جمعی از سینماگران همچون سعید سهیلی، سیدعلی قائم‌مقامی، همچنین سردار حاج‌اکبر پورجمشید، سیداحمد میراعلایی، پرویز سروری ، حبیب کاشانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و دیگر دوستداران وی حضور داشتند.

مراسم ختم این تهیه‌کننده در مسجد نور واقع در میدان فاطمی، روز شنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، حبیب الله کاسه ساز این تهیه‌کننده ۵۵ ساله، پس از چهار سال مبارزه با بیماری سرطان معده و انجام چندین عمل جراحی، صبح امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کاسه‌ساز تاکنون تهیه کننده چند سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی از جمله فیلم‌های اخراجی‌های ۱ و ۲، کارناوال مرگ، پروانه‌ای در مه، مزرعه پدری و زندانی ۷۰۷ و مدیر تولید چندین فیلم سینمایی از جمله آخرین مرحله، حماسه مجنون، بازگشت از بوداپست، هور در آتش، راننده سفیر و قله دنیا بوده است.


محسن کاسه ساز فرزند زنده یاد حبیب الله کاسه ساز

اخبار مرتبط

نظرات