رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
وزارت خارجه

وزارت امور خارجه اعلام کرد که خرید خودروهای لوکس قاچاق توسط این وزارتخانه کذب بوده و صحت ندارد. به گزارش ۷لوح به نقل از تسنیم، به دنبال اخبار منتشره مبنی بر خرید خودروها لوکس قاچاق از سوی وزارت امور خارجه، روابط عمومی وزارت امور خارجه با رد این خبر آنرا به شدت تکذیب کرد. روابط عمومی […]

وزارت امور خارجه اعلام کرد که خرید خودروهای لوکس قاچاق توسط این وزارتخانه کذب بوده و صحت ندارد.

به گزارش ۷لوح به نقل از تسنیم، به دنبال اخبار منتشره مبنی بر خرید خودروها لوکس قاچاق از سوی وزارت امور خارجه، روابط عمومی وزارت امور خارجه با رد این خبر آنرا به شدت تکذیب کرد.

روابط عمومی وزارت امور خارجه در این خصوص اعلام کرد: در ماههای گذشته در خصوص خرید خودروهای لوکس قاچاق به وزارت امور خارجه پیشنهاداتی داده شد؛ اما وزارت امور خارجه همان زمان این پیشنهادات را رد و اعلام کرد نیاز و تمایلی برای استفاده از این خودروها برای استفاده اداری و تشریفاتی ندارد.

قاسم خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به سرانجام خودروهای لوکس قاچاق که قرار بود توسط دستگاه‌های مسئول، امحا و یا به‌جهت صادرات فروخته شود، اظهار داشت: بخش قابل ملاحظه‌ای از خودروهای مکشوفه که قاچاق بودن آنها محرز شده بود، تعیین تکلیف شدند.

خورشیدی با بیان اینکه اغلب خودروهای فروخته‌شده از نوع مرسدس بنز و خودروهای تشریفاتی هستند، گفته بود: در حال حاضر توافقات قیمت این خودروها بین سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی با وزارت امور خارجه و مراحل فروش این خودروها به اتمام رسیده و در مرحله انتقال این خودروها به خارج از کشور هستیم.

اخبار مرتبط

نظرات