رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
  • کد خبر : 14102
  • ورزش
  • چاپ خبر : پاداش باشگاه پرسپولیس به برانکو / مبلغ قرارداد فصل جدید سرمربی پرپولیس
برانکو

مبلغ قرارداد برانکو با صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا افزایش یافت. به گزارش۷لوح به نقل از خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت با برد دلچسب برابر الوحده امارات به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند. این صعود باعث خوشحالی مسئولان پرسپولیس شد و در پی آن رقم قرارداد برانکو افزایش یافت. شنیده ها حاکی از […]

مبلغ قرارداد برانکو با صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا افزایش یافت.

به گزارش۷لوح به نقل از خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت با برد دلچسب برابر الوحده امارات به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند. این صعود باعث خوشحالی مسئولان پرسپولیس شد و در پی آن رقم قرارداد برانکو افزایش یافت.

شنیده ها حاکی از آن است که در قرارداد برانکو با پرسپولیس ذکر شده است که در صورت صعود تیم از لیگ قهرمانان آسیا، سرخپوشان پایتخت باید ۱۰۰ میلیون به عنوان پاداش برای برانکو در نظر بگیرند که با قطعی شدن صعود پرسپولیس این پاداش به مبلغ قرارداد ۲ میلیارد و ۲۰۰میلیونی اضافه می شود.
گفته می شود برانکو بابت قهرمانی پرسپولیس ۱۵۰ میلیون تومان و به علت کسب سهمیه آسیایی در فصل آینده ۱۰۰ میلیون دیگر به قراردادش اضافه می شود. با این اوصاف قرارداد فصل شانزدهم برانکو افزایش یافته است.
اگر تیم پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بتواند از سد لخویای قطر عبور کند در آن صورت مبلغ قراردادش ۱۰۰ میلیون افزایش می یابد.
همچنین در صورتی که برانکو در فصل آینده نیز سرمربی پرسپولیس باقی بماند ۲۰ درصد به اصل قراردادش اضافه می شود و از این رو قراردادش از حدود ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به بالا می رسد.
مسئولان پرسپولیس هنوز واکنشی بابت این موضوع نشان ندادند تا قرارداد برانکو شفاف سازی شود.

اخبار مرتبط

نظرات