رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
  • کد خبر : 11028
  • فرهنگ
  • چاپ خبر : پرسشگری حق هر خبرنگاری است/ برخورد با خبرنگاران شایسته مسئولان نیست/ مسئولان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند
انتقاد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس برخورد وزیر راه با یکی از خبرنگاران را نامناسب دانست و گفت: یکی از ابزار وزارت و ریاست داشتن سعه صدر است و این‌گونه برخوردها به هیچ وجه شایسته مسئولان نظام نیست.  اصغر مسعودی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در خصوص برخورد عجیب […]

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس برخورد وزیر راه با یکی از خبرنگاران را نامناسب دانست و گفت: یکی از ابزار وزارت و ریاست داشتن سعه صدر است و این‌گونه برخوردها به هیچ وجه شایسته مسئولان نظام نیست.

 اصغر مسعودی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در خصوص برخورد عجیب عباس آخوندی، وزیر راه با یکی از خبرنگاران در پاسخ به بوئینگ‌های مرجوعی گفت: یکی از اصولی که همواره باید مورد توجه مسئولان ارشد نظام قرار گیرد موضوع صبر و اخلاق مداری است.

وی افزود: لازم است مسئولان همواره نشان دهند که آستانه صبر و تحمل بالایی دارند، و باید این نکته را مد نظر قرار دهند که پرسش‌گری حق هر خبرنگاری است، و خبرنگاران حق دارند پرسش‌های خود را مطرح کنند حتی اگر سوالات مطرح شده خلاف واقع باشند.

وی بیان کرد: بهتر است اگر از مسئولی حتی سوال خلاف واقع پرسیده شد با صبر و تحمل در خصوص سوال مطرح شده توضیح دهد و شفاف سازی انجام دهد.

مسعودی گفت: در روزهای گذشته نیز شاهد برخورد نامناسب وزیر بهداشت با یکی از مسئولان بودیم، هرچند خود وی نیز از این اتفاق رضایت نداشت اما باید توجه داشت مسئولان ارشد نظام مثل رئیس جمهور و وزرا باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و این موضوع را در عمل نشان دهند.

وی در پایان گفت: یکی از ابزار وزارت و ریاست داشتن صعه صدر است لذا چنین برخوردهایی از طرف مسئولان قابل قبول نیست. نمی‌توان از نظر فنی گفت سوال کذب است یا غلط است، مهم این است که مسئولان پاسخگو باشند یا اگر سوالی منطقی مطرح نمی شود آن را رد کنند، این‌گونه برخوردها به هیچ وجه شایسته مسئولان نظام نیست.

اخبار مرتبط

نظرات