رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
  • کد خبر : 6466
  • ورزش
  • چاپ خبر : پرسپولیس سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می شود/ تیم برانکو در بدترین حالت با الهلال مساوی می کند
پیشکسوت پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تمام تیم های آسیایی از آزادی وحشت دارند و وقتی جمعیت را می بینند تا مرز سکته پیش می روند. علی پروین پیشکسوت پرسپولیس درخصوص بازی پرسپولیس مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: به نظر من این پرسپولیس الهلال را می برد البته این را هم باید بگویم […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تمام تیم های آسیایی از آزادی وحشت دارند و وقتی جمعیت را می بینند تا مرز سکته پیش می روند.

علی پروین پیشکسوت پرسپولیس درخصوص بازی پرسپولیس مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: به نظر من این پرسپولیس الهلال را می برد البته این را هم باید بگویم الهلال یک تیم ریشه دار و قدیمی است ولی در این بازی باخت وجود ندارد و در بدترین حالت پرسپولیس با الهلال مساوی می کند.

وی درباره سایر نمایندگان کشورمان گفت: خداراشکر همه تیم های حاضر از کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا تیم های خوبی هستند، خوشبختانه استقلال هم امسال تیم خوبی شده و به موفقیت این تیم هم امیدوار هستم.

پیشکسوت پرسپولیس

او درباره شانس صعود پرسپولیس از این گروه خاطرنشان کرد: پرسپولیس اگر می خواهد صعود کند باید تیم های گروهش را ببرد، در کل فکر می کنم بچه ها از این گروه صعود کنند.

پروین در خصوص اینکه گفته می شود تیم های عربی در فوتبال ایران ترس دارند، افزود: این جمله که درست است، اما همه تیم های آسیایی از استادیوم آزادی وحشت دارند و وقتی جمعیت را می بینند تا مرز سکته پیش می روند.

پیشکسوت سرخپوشان همچنین عنوان کرد: من از همه هواداران می خواهم در آزادی مانند همیشه از پرسپولیس و تمامی نمایندگان کشورمان حمایت کنند.

پروین در پایان در مورد قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: من پای حرف خود ایستاده ام، پرسپولیس سه هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات