رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
  • کد خبر : 12052
  • ورزش
  • چاپ خبر : پرسپولیس – پدیده ؛ جشن قهرمانی سرخپوشان و هواداران
دیدار پرسپولیس
هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس – پدیده ؛ جشن قهرمانی سرخپوشان و هواداران

اولین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه بین دو تیم پرسپولیس و پدیده برگزار می‌شود. به گزارش ۷لوح به نقل از فارس، اولین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. نتیجه این مسابقه هیچ تاثیری در جدول لیگ ندارد. […]

اولین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه بین دو تیم پرسپولیس و پدیده برگزار می‌شود.

به گزارش ۷لوح به نقل از فارس، اولین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. نتیجه این مسابقه هیچ تاثیری در جدول لیگ ندارد. پرسپولیس هفته گذشته قهرمانی‌اش مسجل شد و پدیده هم دغدغه‌ای برای سقوط ندارد و در رده نهم جدول است. شاگردان رضا مهاجری بعد از ۵ برد متوالی هفته گذشته مقابل تراکتورسازی در مشهد شکست خوردند.

این مسابقه برای پرسپولیس در لیگ برتر فراتر از یک بازی تشریفاتی است و برانکو و شاگردانش می‌خواهند با یک پیروزی جشن قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرند. مراسمی که برایش خیلی زحمت کشیدند. سرمربی پرسپولیس معتقد است که فصل گذشته هم تیمش شایسته قهرمانی بوده و پرسپولیس را قهرمان بدون جام لیگ پانزدهم نامیده بود.

هواداران هم برای شرکت در جشن باشکوه قهرمانی بی‌تابی می‌کنند و احتمال دارد که ورزشگاه آزادی  روز چهارشنبه پر از تماشاگر شود. ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ روز خاطره‌انگیز و تاریخ‌سازی برای پرسپولیس و هوادارانش خواهد شد. با این حال برانکو و بازیکنان پرسپولیس کمتر از یک روز فرصت دارند که در شادی جشن حضور داشته باشند و بعد از برگزاری مراسم باید آماده سفر به عمان شوند تا در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان بروند. سرخپوشان تهرانی برای صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان باید حریف قدرتمند سعودی خود را شکست بدهد و دیدار با پدیده پیش زمینه شکست الهلال خواهد بود.

سرخپوشان در بازی فردا محسن مسلمان را به خاطر محرومیت در اختیار ندارند. پدیده هم تیمی است که در گرفتن تساوی استاد است. مهدی طارمی هم فرصت خوبی در این بازی دارد تا بتواند از ساسان انصاری مهاجم فولاد خوزستان در کورس آقای گلی سبقت بگیرد.

اخبار مرتبط

نظرات