رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲
  • کد خبر : 17112
  • سیاست
  • چاپ خبر : پرونده انتخابات شوراها بسته شد/ ابطال آراء در ۲ حوزه انتخابیه
محمودی شاهنشین

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراها از بسته شدن انتخابات شوراها خبر داد. به گزارش ۷لوح ؛ محمد محمودی شاه‌نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از بسته شده پرونده این انتخابات خبر داد و گفت: شکایات متعددی از حوزه‌‌های انتخابیه […]

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراها از بسته شدن انتخابات شوراها خبر داد.

به گزارش ۷لوح ؛ محمد محمودی شاه‌نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از بسته شده پرونده این انتخابات خبر داد و گفت: شکایات متعددی از حوزه‌‌های انتخابیه به هیئت مرکزی نظارت ارجاع شده بود که در چندین جلسه بررسی شد.

وی با بیان اینکه انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه ابطال شد و طبق قانون انتخابات میان دوره‌ای در این حوزه‌ها برگزار نمی‌شود، ادامه داد: در حوزه‌های انتخابیه که جمعیت زیر ۲۰۰ هزار نفر دارند، طبق قانون، استانداری قائم‌مقام شورای شهر می‌شود و در حوزه‌های انتخابیه بالای ۲۰۰ هزار نفر نیز وزارت کشور قائم‌مقام شوراها می‌شود.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: در ۲ حوزه‌ای که انتخابات آنها ابطال شد، استاندار قائم‌مقام خواهد بود و تمامی وظایف شوراها بر عهده وی خواهد بود.

به گزارش تسنیم، پیش از این فرهاد تجری سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ابطال آرای دو حوزه انتخابیه منصوریه در استان خوزستان و لنگر در استان مازندران خبر داده بود.

اخبار مرتبط

نظرات